klej do latek

Data: 2015-05-30 12:14:44
Autor: minstal
klej do latek
W dniu 2015-05-28 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Od lat jest tak, ze jak kupuje w komplecie latki z klejem, to latki mi
zostaja. Musze wreszcie dokupic sam klej.
Czy ktos rozkminil jaki to jest w zasadzie klej i czy jak sie go kupi w
sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?

Nie żartuj. Dzisiaj kupowałem za 4,5 zł. Problem jest inny, potrafi zaschnąć w tubce między kolejnymi używaniami.
Może lepiej łatki samoprzylepne?

Data: 2015-05-30 07:53:31
Autor: Pszemol
klej do latek
"minstal" <minstal@poczta.onet.pl> wrote in message news:55698d9a$0$8372$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ta sama jakość. I też możesz kupić stare, nie klejące się dobrze.

Data: 2015-05-30 14:05:29
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Sat, 30 May 2015 12:14:44 +0200, minstal napisał(a):

[...]

Ja aktualnie mam Expand od kilku lat, może 2-3 lata, i jak na razie nie znikł.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-21 15:54:31
Autor: Titus Atomicus
klej do latek
In article <55698d9a$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Czy ktos rozkminil jaki to jest w zasadzie klej i czy jak sie go kupi w
> sklepie nierowerowym, to czy jakos taniej wyjdzie?

Nie ¿artuj. Dzisiaj kupowa³em za 4,5 z³. Problem jest inny, potrafi zaschn±æ w tubce miêdzy kolejnymi u¿ywaniami.

Raczej chodzilo mi o to, ze mam w domu jakis klej o podobnym zapachu.
I zastanawiam czy nie wykorzystac.
Ale wciaz nie wiem jaki jest sklad chemiczny tych tip-topow.

Mo¿e lepiej ³atki samoprzylepne?

jakos nie jestem przekonany.
--
TA

Data: 2015-06-21 19:44:16
Autor: ivo.andric
klej do latek
minstal wrote:

Mo¿e lepiej ³atki samoprzylepne?

to joke? ;)
tego typu latki kupilem bo dodawane byly do saszetki i kluczy lidlowych.
sa fajne gdy trzeba doturlac sie do celu (domu) ale gdy jest tylko taka
mozliwosc uzywam "normalnych". samoprzylepne (te co kupilem) mozna bylo
uzywac do 1,5 bar i tylko krotko bo zdazalo sie im popuszczac.
normalnymi (tip-top) mialem jedna detke poklejona kilkanascie razy (wiem
sztuka dla sztuki) i wciaz dzialala do 4,2 bar.

Data: 2015-06-21 19:28:23
Autor: Piotr Rogoza
klej do latek
Dnia Sun, 21 Jun 2015 19:44:16 +0200, ivo.andric napisał(a):

[...]
Te co ja kupiłem w sklepie rowerowym, po kilka zł za kilka sztuk, bez problemu wytrzymywały 8atm i ponad rok użytkowania. Niestety żadnej nie mam i nie pamiętam jak się nazywały. Jakieś chińskie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-21 23:13:57
Autor: Prot Ogenes
klej do latek
On 2015-06-21 21:28, Piotr Rogoza wrote:
[...]

Ja już głos zabierałem w tej kwestii. Samoprzylepne działają bez zarzutu. Nie tylko na dziurkę po kolcu, ale też i solidne rozcięcie po dobiciu felgą. Problemów z ciśnieniem nie zauważyłem.

Topeak, ParkTool jeden pies..

pozdr
Prot

Data: 2015-06-23 11:21:22
Autor: ivo.andric
klej do latek
Piotr Rogoza wrote:

Dnia Sun, 21 Jun 2015 19:44:16 +0200, ivo.andric napisa³(a):

> [...]
> normalnymi (tip-top) mialem jedna detke poklejona kilkanascie razy (wiem
> sztuka dla sztuki) i wciaz dzialala do 4,2 bar.
Te co ja kupi³em w sklepie rowerowym, po kilka z³ za kilka sztuk, bez problemu wytrzymywa³y 8atm i ponad rok u¿ytkowania. Niestety ¿adnej nie mam i nie pamiêtam jak siê nazywa³y. Jakie¶ chiñskie.

szkoda ze nazwy nie pamietasz. takie warto wozic ze soba.
te z lidla to byly z innej ligi.

Data: 2015-06-23 13:56:10
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-23 o 11:21, ivo.andric pisze:
Piotr Rogoza wrote:

[...]

Ja kupuję samoprzylepne w Decathlonie. Wytrzymują dłużej niż dętka.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-23 23:47:02
Autor: Kris
klej do latek
W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 13:56:13 UTC+2 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
Ja kupujê samoprzylepne w Decathlonie. Wytrzymuj± d³u¿ej ni¿ dêtka.
http://www.decathlon.pl/kpl-atek-samoprzylepnych-id_8203397.html
Takie:?

Data: 2015-06-24 09:03:42
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-24 o 08:47, Kris pisze:
W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 13:56:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Ja kupuję samoprzylepne w Decathlonie. Wytrzymują dłużej niż dętka.
http://www.decathlon.pl/kpl-atek-samoprzylepnych-id_8203397.html
Takie:?

Coś w ten deseń, ale ani teraz nie mam pudełka, ani na tym zdjęciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za dużego wyboru. Kupowałem w sklepie stacjonarnym.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-24 00:43:58
Autor: Kris
klej do latek
W dniu ¶roda, 24 czerwca 2015 09:03:49 UTC+2 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
Co¶ w ten deseñ, ale ani teraz nie mam pude³ka, ani na tym zdjêciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za du¿ego wyboru. Kupowa³em w sklepie stacjonarnym.
Decathlon wysy³a za darmo kurierem to zaraz zamówie,3 rowery w domu to prêdzej czy pó¼niej bêdzie pewnie okazja przetestowaæ.

Data: 2015-06-24 13:20:57
Autor: Liwiusz
klej do latek
W dniu 2015-06-24 o 09:43, Kris pisze:
W dniu środa, 24 czerwca 2015 09:03:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Coś w ten deseń, ale ani teraz nie mam pudełka, ani na tym zdjęciu nie
ma. Ale tam chyba nie ma za dużego wyboru. Kupowałem w sklepie stacjonarnym.
Decathlon wysyła za darmo kurierem to zaraz zamówie,3 rowery w domu to prędzej czy później będzie pewnie okazja przetestować.

Generalnie polecam. Też się naczytałem, że te samoprzylepne łatki to
tylko na chwilę, a okazało się to nieprawdą. Miałem dętki z kilkoma
łatkami, jeżdżone po tysiące kilometrów jeszcze przez rok, i nic się nie
odklejało. I nie ma problemu jak z łatkami tradycyjnymi, że klej z tubki
wyschnie. Już nie wspominając o mniejszej ilości potrzebnego miejsca do
transportu tej części zamiennej.

--
Liwiusz

klej do latek