klej do tapet_okres przydatności

Data: 2009-08-17 10:31:30
Autor: P.
klej do tapet_okres przydatności
Witam
W jakim czasie klej w postaci płynnej (rozrobiony) należy wykorzystać? Czy np po kilku dniach zachowa swoje właściwości? (metylan Direct)

pozdr
P.

Data: 2009-08-24 09:06:18
Autor: Jacek
klej do tapet okres przydatności
Ja trzymałem w słoiczku Metylan i po kilku tygodniach jeszcze bardzo dobrze kleił. Natomiast po pół roku przestał być kleisty i zrobił sę śliski. Nie próbowałem go już, czy klei i wylądował w kanalizacji.
Jacek __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4361 (20090823) __________

klej do tapet_okres przydatności