klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp

Data: 2011-02-07 00:49:19
Autor: sth
klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp
Poszukuje masy klejaco uszczelniajacej stosowanej do uszczelnienie polaczenia lampy z karoseria w japonczyku.
Z wygladu przypomina to plasteline. Czarne klei sie, ale umiarkowanie - lampe mozna oderwac.
Nie zastyga i nie splywa, jednoczesnie jest sprezyste. Nie wiem co to jest ale jest niezle.

BOLL Masa uszczelniająca do szyb samochodowych
Doskonale nadaje się do uszczelniania szyb umieszczonych w profilach gumowych. Zapobiega przedostawaniu się wody do wnętrza pojazdu.

numer artykułu 007010
kolor czarny
poj 310 ml

Data: 2011-02-07 10:02:33
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp
Witam serdecznie.

Albo to:
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%20100%20043.pdf
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2011-02-07 11:41:16
Autor: Tmek
klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w
wiadomości news:2679.000004fb.4d4fb529newsgate.onet.pl
Witam serdecznie.

> [...]
w profilach gumowych. Zapobiega przedostawaniu się wody
do wnętrza pojazdu. numer artykułu 007010

Dzieki bardzo. Jedno i drugie bedzie idelane do tego.

pozdrawiam

klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp