klej wielokrotnego użytku do gumowych podpórek laptopa

Data: 2020-11-17 09:14:24
Autor: ąćęłńóśźż
klej wielokrotnego użytku do gumowych podpórek laptopa
Kupiłem kiedy¶ klej wielorazowy w Carrefourze, takie ichnie biało-błękitne tubki, w okolicy przyborów szkolnych na dziale papierniczym więc nie wiem, czy utrzyma gumę z plastikiem.
W identycznych tubkach (OIDP na blisterze) maj± zwykły klej do papieru.
Już za komuny był klej 'Skorolep' ;-)

klej wielokrotnego użytku do gumowych podpórek laptopa