klejenie obudowy laptopa [OT]

Data: 2012-03-21 15:24:58
Autor: Maciek
klejenie obudowy laptopa [OT]
W dniu 2012-03-21 10:41, Krystek pisze:
Może ktoś z was przerabiał temat klejenia drobnych uszkodzeń obudowy laptopa? Obudowa starego IBM Thinkpad, tworzywo dość twarde i "śliskie", uszkodzenie jest "krawędziowe". Kieruję zapytanie OT do praktyków. Na rynku jest dużo klejów ale chciałbym uzyskać opinie doświadczonych w tej sprawie, aby nie popełnić błędu w wyborze spoiwa. Czy z praktyki możecie polecić odpowiedni klej do takich napraw?
W T23 wypełniałem kiedyś ubytek w narożniku obudowy matrycy (po upadku).
Użyłem tego co miałem pod ręką, czyli Poxipolu. Następnym etapem było
szlifowanie papierem ściernym, wykończenie matowym sprayem. Wyszło
przyzwoicie, nie pękło przez 2 lata dalszego użytkowania.
Maciek

klejenie obudowy laptopa [OT]