klejenie tapicerki do OSB

Data: 2011-02-08 22:13:26
Autor: Lewis
klejenie tapicerki do OSB
W dniu 2011-02-08 21:55, uciu pisze:
witam,

Może ktoś robił podobną zabudowe?

Robił.
Klej nazywa siÄ™ "Tapicer" wystepuje w 800ml puszkach takich jak lakiery.
Polecam.
Dla bezpieczeństwa po otapicerowaniu przeleć takerem (taki zszywacz) materiał od dołu.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-08 22:28:44
Autor: uciu
klejenie tapicerki do OSB
Robił.
Klej nazywa siÄ™ "Tapicer" wystepuje w 800ml puszkach takich jak lakiery.
Polecam.

a pamietasz gdzie to kupowałeś?

w siecie znalazlem ale zanim dojdzie...i koszty przesyłki dochodzą...

w casto pewnie nie bedzie wiec może Komfort?

-- -
uciu

Data: 2011-02-08 22:47:40
Autor: Lewis
klejenie tapicerki do OSB
W dniu 2011-02-08 22:28, uciu pisze:
[...]

Ja kupowałem w sklepie z farbami i lakierami. Markety raczej sobie odpuść.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

klejenie tapicerki do OSB