klejenie tapicerki do OSB

Data: 2011-02-08 23:15:24
Autor: bratPit
klejenie tapicerki do OSB

musze przykleić wykładzinę:
http://allegro.pl/sam23-wykladzina-samochodowa-dywanowa-techniczna-i1445938405.html
do płyty OSB, którą "wyrównałem" podłogę w bagażniku (demontaż 3 rzędu foteli).

Czym to najlepiej zrobić?
Jakim klejem?

Niestety kontak ze sprzedającym jest wyjątkowo trudny..(ZERO ODZEWU)... a ma kilka kleji i ofercie.

jak robiłem subwoofer to materiał obiciowy tzw. "koc" kleiłem klejem polimerowym uniwersalnym z Dragona, trzyma do dziś porządnie i nic się nie odkleja,

brat

Ps. Zakupów u sprzedającego z allegro, który się nie odzywa bym nie zaryzykował.

klejenie tapicerki do OSB