klejenie tapicerki do OSB

Data: 2011-02-09 09:39:14
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
klejenie tapicerki do OSB
Witam serdecznie.

musze przykleić wykładzinę:

http://allegro.pl/sam23-wykladzina-samochodowa-dywanowa-techniczna-i1445938405.html
do płyty OSB, którą "wyrównałem" podłogę w bagażniku (demontaż 3 rzędu foteli).

Czym to najlepiej zrobić?
Jakim klejem?
Kiedyś został mi klej poliuretanowy do parkietu, taki:
http://www.mapei.com/public/COM/products/2501_ultrabond%20eco%20p991%201k_gb.pdf
Okazało się, że klei właściwie wszystko, z taka siłą, że nie idzie tego oderwać
bez zniszczenia materiału. W dodatku po związaniu ma konsystencje gumy.
Kleiłem nim też takie wykładziny, nawet do nieszlifowanego laminatu.
Gdybyś był z mojej okolicy to oddam gratis, bo pół wiadra zostało. Do kupienia
niestety chyba tylko 10kg. wiadra?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/