klepiący popychacz

Data: 2010-02-23 16:14:29
Autor: JanuSz
klepiący popychacz
McRella pisze:
czym uciszyć klepiący popychacz zaworu, pacjent 13 letnie espero 1.5 16v
słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie, ale nie o to chodzi...

Skasować nadmierny luz? Ew. jeśli popychacz jest hydrauliczny - wymienić.
Można też nie uruchamiać silnika ;)

Data: 2010-02-23 15:41:55
Autor: Massai
klepiący popychacz
JanuSz wrote:

McRella pisze:
> [...]

Skasować nadmierny luz? Ew. jeśli popychacz jest hydrauliczny -
wymienić.  Można też nie uruchamiać silnika ;)

Ale kupujący może chcieć uruchomić ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-23 17:56:02
Autor: McRella
klepiący popychacz
Massai pisze:
..  Można też nie uruchamiać silnika ;)

Ale kupujący może chcieć uruchomić ;-)

hehe, domyśliłeś się :D

Data: 2010-02-23 21:20:21
Autor: DoQ
klepiący popychacz
McRella pisze:

Ale kupujący może chcieć uruchomić ;-)
hehe, domyśliłeś się :D

Z takim podejsciem, to mozna ci chyba zyczyc padliny "podrasowanej" w podobny sposob przez poprzedniego wlasciciela.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-02 18:08:23
Autor: Diabełson
klepiący popychacz
DoQ pisze:
McRella pisze:

[...]

a Ciebie Pawle ze św Pawłem to łączy tylko imię, czy tak jak na spowiedzi o wszystkich mankamentach mówisz nabywcy?

Data: 2010-02-23 16:16:57
Autor: McRella
klepiący popychacz
JanuSz pisze:
McRella pisze:
[...]

tak, pewnie że jest hydrauliczny ;)
tylko czy koszty wymiany nie przewyższa wartości auta :D ??

Data: 2010-02-23 16:29:52
Autor: krzysiek82
klepiący popychacz
McRella pisze:
tak, pewnie że jest hydrauliczny ;)
tylko czy koszty wymiany nie przewyższa wartości auta :D ??

za szklanki do golfa 1.6 abu płaciłem coś ok 200zł za komplet, do tego uszczelniacze, kilka godzin wolnego czasu i heya, nie wydaje mi się aby do daewoo były droższe. Jak się coś psuje to się naprawia a nie druciarstwo uprawia.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-23 16:36:35
Autor: McRella
klepiący popychacz
krzysiek82 pisze:
McRella pisze:
[...]

masz rację, dolewanie jakiegoś g do oleju wydatek i zero gwarancji na poprawę

Data: 2010-02-23 16:44:04
Autor: kamil
klepiący popychacz

"McRella" <jacekWYWAL@meblux.eu> wrote in message news:hm0rnh$9mm$1mx1.internetia.pl...
JanuSz pisze:
McRella pisze:
[...]

No i czy tak latwo stwierdzic, ktory klepie bez wymiany wszystkich 16? :)

Pozdrawiam
Kamil

klepiący popychacz