Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   klient żenada

klient żenada

Data: 2011-01-04 23:19:39
Autor: Wronik
klient żenada

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości
news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl...
pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)
  --   ciach --
żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i
zostawić tylko kk

    I tak by by  byÅ‚o najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść siÄ™
do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej.
Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie
pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemów "w okienku" Polbanku,
 a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi siÄ™ podoba,
 ale zasada jest prosta : Nie podoba siÄ™ - to wynocha.
Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania.
Na infolinii powiedzialem, że zgubilem i zostala zastrzeżona. Trwalo to może
2 minuty.

klient żenada

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona