Data: 2011-01-04 23:19:39 | |
Autor: Wronik | |
klient żenada | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl... pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z-- ciach -- żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać iI tak by by było najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść się do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej. Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemów "w okienku" Polbanku, a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi się podoba, ale zasada jest prosta : Nie podoba się - to wynocha. Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania. Na infolinii powiedzialem, że zgubilem i zostala zastrzeżona. Trwalo to może 2 minuty. |
|