klient widmo - bank nie chce udzielic informacji

Data: 2011-09-27 12:52:21
Autor: Albercik
klient widmo - bank nie chce udzielic informacji
W dniu 27.09.2011 12:36, K pisze:
witam,
prowadze dzialanosc gosp. (sprzedaje dostep do internetu) od dluzszego
czasu na jednym z kont pojawia sie wplata od osoby ktora nie jest
klientem, placi za kogos, lub jest klientem z panienskim nazwiskiem.
problem polega na tym ze w szczegolach transakcji widac tylko nr
rachunku oraz imie i nazwisko. zeby bylo smieszniej, oba rachunki sa w
tym samym banku w roznych oddzialach. nie jestem w stanie zweryfikowac
danych po kwocie, bo ta sama kwote placi kilkuset klientow, nie jestem w
stanie zweryfikowac po tytule bo tytul zawsze jest typu: "oplata za
internet m-c x". dzwonilem do banku z prosba o to zeby sie skontaktowali
z ta osoba i zapytali ja za kogo robi oplaty za internet w stosunku do
mojej firmy. panienka z partyline twierdzi ze ze wzgledu na ochrone
danych nie moze tego zrobic, moze mi podac... nr rachunku i nazwisko
kontrahenta. probowalem zwrocic pieniadze z prosba o kontakt w tytule
przelewu, ale dostalem ponownie przelew. wiec prawdopodobnie osoba placi
w kasie banku (tej informacji tez z banku nie moge uzyskac)
pani z partyline twierdzi tez ze do zakladania rachunku nie jest
obligatoryjne podawanie adresu zameldowania - to by tlumaczylo klienta
widmo.

co moge zrobic?
Rozumiem, 偶e liczba wp艂at <= liczbie abonent贸w. Jako 偶e masz jedn膮 wp艂at臋 niezidentyfikowan膮, to te偶 powiniene艣 mie膰 przynajmniej jedn膮 osob臋 co "nie p艂aci". je偶eli jest tylko jedna taka osoba, to sprawa prosta. Je偶eli masz wi臋cej os贸b co nie p艂aci, to wyfiltruj, kt贸ra z tych os贸b "przesta艂a" p艂aci膰 przed tym zanim zacz臋艂y przychodzi膰 te przelewy "widmo". Albo sprawd藕, kto zosta艂 pod艂膮czony nieco przed pierwsz膮 wp艂at膮 "widmo". To powinno zaw臋zi膰 liczb臋 os贸b do bardzo ma艂ej ilo艣ci. Jak nie b臋dzie to jednoznaczne, to odetnij neta osob膮 co nie p艂ac膮(pilnuj膮c oczywi艣cie termin贸w w regulaminie) wtedy osoba co wp艂aca kas臋, si臋 na pewno odezwie.

Data: 2011-09-27 11:41:57
Autor: Olgierd
klient widmo - bank nie chce udzielic informacji
Dnia Tue, 27 Sep 2011 12:52:21 +0200, Albercik napisa艂(a):

to odetnij neta osob膮 co nie p艂ac膮(pilnuj膮c oczywi艣cie termin贸w w
regulaminie)

A nawet: wezwij do uregulowania i dopiero po tym wypowiedz umow臋.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

klient widmo - bank nie chce udzielic informacji