klima

Data: 2011-04-04 22:58:42
Autor: bratPit
klima

Otóż posiadam Citroena C4 z 2006r. Ma on klimę dwustrefową, z którą od
niedawna mam problemy. W zasadzie od wczoraj.
Strona kierowcy grzeje na potęgę pomimo ustawionego pokrętłem LO natomiast strona pasażera działa prawidłowo. Macie jakieś pomysły co to może być ? Czy da się to naprawić za w miarę przyzwoite pieniądze ? Czy lepiej sprzedać auto zanim się ciepło zrobi ;) ?

pewnie pomocne będzie jakieś forum cytrynki,
być może? - nie wiem - będzie to samo co niegdyś działo się np. w Peugeocie 307 czyli wyłamywały się zębatki regulacyjne silniczków, być może wiesza się jakiś sterownik i trzeba zrobić reset?

brat

klima