Data: 2009-07-04 23:34:06 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
Oddalem do serwisu, mały nowy serwis.
napełniono, jednak powietrze letnie było, oddałem ponownie stwierdzono wyciek, zaspawano. 27stopni dzis bylo na zewnątrz, powietrze z klimy wylatuje zamist 7 stopni 12stopni, ponoc wyciek naprawiono, jednak technik nie za bardzo wie co moze byc przyczyna czy ktos moze cos zasugerowac? sprezarka jest OK, caly czas wiatrak od klimy chodzi, a powinien sie wylaczac przeciez swiadczy na wyciek dalej? sordka dal 700g, jak na naklejce dot astra II 2.0; 16v benzyna dziekuje za sugestie, chyba oddam do salonu opla auto no moze ktos z was cos jeszcze podsunie |
|
Data: 2009-07-04 23:50:42 | |
Autor: PB | |
klima - 12 stopni | |
Sat, 4 Jul 2009 23:34:06 +0200, na pl.misc.samochody, Amir napisał(a):
27stopni dzis bylo na zewnątrz, powietrze z klimy wylatuje zamist 7 stopni jesli to jest klimatronik to nie licz na mniej. U mnie w Safrane wylatuje z kratki minimmalnie 14st. Po prostu ona nie daje mniej, dba o to zeby w calym aucie bylo ustalona temp. Jezeli masz chlodno tak jak ustawiles, to nie szukaj miodu tam gdzie go nie ma. Co innego jak w aucie jest goraco mimo ustawionej klimy na np. 20 st. -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-07-04 23:53:00 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
jesli to jest klimatronik to nie licz na mniej. U mnie w Safrane klima manualna, wcześniej nie było takich problemów, nawet w największy upał w włoszech było chłodno w korku, teraz stojąc w korku jest duszno w aucie jak dam nawiew na 4 to 15 stopni leci z kratek, podana temp to z kratek w aucie jest znacznie cieplej oczywsicie |
|
Data: 2009-07-05 00:24:53 | |
Autor: news-gazeta | |
klima - 12 stopni | |
Amir pisze:
Oddalem do serwisu, mały nowy serwis. A kto powiedzial ze wylatujace powietrze musi miec 7 stopni? Przeciez jest to zalezne od temperatury na zewnatrz. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2009-07-05 00:54:12 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
wcześniej takie było przy podobnych upałach ponadto doczytałem w to magazynie autoswiat jak i sam serwisant tak stwierdzil a i na chlopski rozum mi sie wydaje ze to nie problem dla sprezarki, spada cisnienie wlacza wiatrak, a wyglada jak by cos nie dawalo rady i caly czas chodzi wiatrak przygazuje to leci zimniejsze powietrze jadac w trasie tez zimniejsze leci wczesniej tego nie bylo |
|
Data: 2009-07-05 02:03:55 | |
Autor: Artur Miller | |
klima - 12 stopni | |
"Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote in message news:h2omis$hhj$1inews.gazeta.pl...
znaczy sprężarka na chłopski rozum ... @ |
|
Data: 2009-07-05 02:16:30 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
klima - 12 stopni | |
Artur Miller wrote:
a i na chlopski rozum mi sie wydaje ze to nie problem albo chłodnica - brudna - oddaje mniej ciepła... w takich wypadkach można polać chłodnice wodą i zobaczyć czy układ zacznie pracować lepiej - jak tak - to chłodnica do czyszczenia... -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-07-05 07:33:41 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
albo chłodnica - brudna - oddaje mniej ciepła... to juz jakas kocepcja :) cos wspomnial technik, ze moze byc chlodnica ale do wymiany, ze tego sie nie czysci tez mnie to zastanowiło, niby dlaczego nie mozna wyczyscic auto w sumie tak nagrzane bylo, ze blotnika nie dalo sie dotknąć |
|
Data: 2009-07-05 10:25:56 | |
Autor: Artur Miller | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 12:05:56 | |
Autor: RUN | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 12:04:40 | |
Autor: RUN | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 12:02:53 | |
Autor: RUN | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 09:07:11 | |
Autor: radxcell | |
klima - 12 stopni | |
*news-gazeta* wrote in <news:h2oksg$b80$1inews.gazeta.pl>:
A kto powiedzial ze wylatujace powietrze musi miec 7 stopni? u mnie przy maksymalnym chlodzeniu w kratce jest 1 stopien, niezaleznie od tego co na zewnatrz. pozdr, rdx |
|
Data: 2009-07-05 09:30:29 | |
Autor: news-gazeta | |
klima - 12 stopni | |
radxcell pisze:
*news-gazeta* wrote in <news:h2oksg$b80$1inews.gazeta.pl>: mowisz o zamrażalniku w domu, tak? Pytam, gdyż innej możliwosci nie widze... Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2009-07-05 11:04:20 | |
Autor: radxcell | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-06 11:49:49 | |
Autor: Robert_J | |
klima - 12 stopni | |
mowisz o zamrażalniku w domu, tak? Pytam, gdyż innej możliwosci nie widze... 1 st. to MZ trochę przesada, ale tylko trochę :-). W octavii przy zamkniętym obiegu po kilku minutach pracy na max. (półautomat) powietrze osiąga 4-5 st. |
|
Data: 2009-07-05 07:47:01 | |
Autor: Seba | |
klima - 12 stopni | |
Dnia Sat, 4 Jul 2009 23:34:06 +0200, Amir napisał(a):
27stopni dzis bylo na zewnątrz, powietrze z klimy wylatuje zamist 7 stopni Sprawdzałeś to na otwartym czy zamkniętym obiegu powietrza? -- Pozdrawiam Sebastian S. |
|
Data: 2009-07-05 07:56:04 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
27stopni dzis bylo na zewnątrz, powietrze z klimy wylatuje zamist 7 stopni otwartym |
|
Data: 2009-07-05 07:56:46 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
prawie 2 godziny auto chodziło na otwartym |
|
Data: 2009-07-05 08:07:21 | |
Autor: Seba | |
klima - 12 stopni | |
Dnia Sun, 5 Jul 2009 07:56:46 +0200, Amir napisał(a):
Sprawdzałeś to na otwartym czy zamkniętym obiegu powietrza? IMO to powinno być sprawdzane na zamkniętym obiegu - przynajmniej do tej pory wszyscy fachowcy jacy mi sprawdzali/serwisowali klimatyzację w różnych naszych autach zawsze sprawdzali temperaturę przy nawiewach przy zamkniętym obiegu powietrza. Wczoraj byłem sprawdzić układ klimatyzacji w mojej Lybrze i przy otwartym obiegu miałem temp. ok. 11 stopni C, a przy zamkniętym około 6 - czyli różnica znaczna. Tak BTW, to moje auto nie ma kłopotu ze schłodzeniem wnętrza auta - w największe upały w środku daje spokojnie radę utrzymać stałą, ustawioną temperaturę - Ty piszesz, że u Ciebie wydajność układu zauważalnie spadła, więc chyba coś ją boli. -- Pozdrawiam Sebastian S. |
|
Data: 2009-07-05 10:20:49 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 13:32:11 | |
Autor: krzyss | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-06 11:57:02 | |
Autor: Robert_J | |
klima - 12 stopni | |
prawie 2 godziny auto chodziło na otwartym To zasadniczy błąd :-). Klima (podobnie zresztą jak zwykła lodówka) nie daje konkretnej, niskiej temperatury (jak sporo osób uważa), ale OBNIŻA temperaturę o w miarę stałą wartość :-). Dlatego na zamkniętym obiegu powietrze można schłodzić dużo bardziej... Można poczytać gdzieś w danych technicznych, ale sądzę że klima nie obniży temperatury o więcej niż kilkanaście stopni (może nawet o mniej), więc przy 25 na zewnątrz dostaniesz w środku jakieś 10-15. Dopiero jak zamkniesz obieg i będziesz coraz bardziej schładzał powietrze wewnątrz to dojdziesz do kilku stopni... |
|
Data: 2009-07-06 13:35:51 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
To zasadniczy błąd :-). Klima (podobnie zresztą jak zwykła lodówka) nie daje teoretycznie z tego co piszesz to prawda, jednak w moim przypadku wcześniej nie było takiego problemu. poniżej ciekawe uwagi napisał RUN moze przypchany uklad (tu moze przy spawaniu rurki mi przytkał otowr) moze za duzo czynnika (niby dał 700 jak na najlejce) moze popsuty czujnik wysokiego cosnienia (jesli byłby czujnik, to raczej by chłodziło dobrze, a jedynie był wwentylatro chodził cały czas, tak mi się wydaje) dziura w ukladzie (to jest możliwe) jade dzis do firmy która od wielu lat sie zajmuje klimą ciekawe co powiedzą 30zł biorą za sprawdzenie 280zł za wprowadzenie barwnika |
|
Data: 2009-07-06 14:48:14 | |
Autor: lleksem | |
klima - 12 stopni | |
On Mon, 6 Jul 2009 11:57:02 +0200, "Robert_J" <rob_33@wp.pl> wrote:
prawie 2 godziny auto chodziło na otwartym Tak, zalezna od mocy klimy. No i regulowana -- nie zawsze trzeba walic na maksa. Na zdrowy rozum klima powinna pracowac latem w korku w calej europie i (lepsze auta) na bliskim wschodzie, co oznacza chlodzenie o jakies 50C (w stosunku do powietrza otaczajacego chlodnice). Slabsze klimy w mniejszych autach pewnie az takiej wydajnosci nie maja, dlatego istnieja ratunkowe obiegi zamkniete. Tomek |
|
Data: 2009-07-06 19:12:57 | |
Autor: Samotnik | |
klima - 12 stopni | |
Dnia 06.07.2009 lleksem@lleksem.com.pl <lleksem@lleksem.com.pl> napisał/a:
prawie 2 godziny auto chodzi?o na otwartym Klima w Citroenie C5 od około 35 stopni na zewnątrz (wg termometru z wyświetlacza samochodu) włącza obowiązkowo obieg zamknięty. Obniża temperaturę o kilkanaście stopni, przy ~30 na zewnątrz z nawiewów wieje 11-13 stopni. A jeśli chodzi o to, że w korku w środku Afryki klima powinna teoretycznie chłodzić ze trzy razy tyle, to wydaje mi się, że takiej wydajności przeciętna klima w samochodzie nie ma - jak wielki musiałby być parownik, żeby tego dokonać, i jaki wydajny kompresor... :) Mnie się wydaje, że w takiej sytuacji po prostu czujesz przede wszystkim kontrast - na zewnątrz 50 stopni od rozgrzanego asfaltu, a w środku 30. 30 stopni w osuszonym przez klimę powietrzu może być do wytrzymania... -- Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/ |
|
Data: 2009-07-06 20:26:09 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni - rozwiazany problem | |
Okazało się ze 130g za duzo gazu było i stad cisnienie za wysokie było
wentylatro włączał się non stop |
|
Data: 2009-07-05 12:00:27 | |
Autor: RUN | |
klima - 12 stopni | |
|
|
Data: 2009-07-05 12:58:54 | |
Autor: Amir | |
klima - 12 stopni | |
|
|