klima ciągle zagrzybiona

Data: 2011-06-01 10:29:53
Autor: Cavallino
klima ciągle zagrzybiona
Użytkownik "K.Z." <biuro@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:4de5f53d$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Wiem, że temat zagrzybionej klimatyzacji przewija się często na grupie.
Raz w roku wymieniam filtr kabinowy i odgrzybiam klimę, ale to nic nie daje.
W tym roku byłem w warsztacie, który odgrzybiał klimę i 2 razy pryskałem na parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po wyłączeniu klimy cały czas śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?

Moment, po wyłączeniu?
A czym śmierdzi, bo może to nie grzyby?

Data: 2011-06-01 10:47:44
Autor: K.Z.
klima ciągle zagrzybiona
Moment, po wyłączeniu?
A czym śmierdzi, bo może to nie grzyby?
Jak jest włączona klima to nie śmierdzi, ale jak wyłączę to śmierdzi taką stęchlizną i taki zapach pozostaje na długo.

Data: 2011-06-01 12:48:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
klima ciągle zagrzybiona

Użytkownik "K.Z." <biuro@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:4de5fce1$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Moment, po wyłączeniu?
A czym śmierdzi, bo może to nie grzyby?
Jak jest włączona klima to nie śmierdzi, ale jak wyłączę to śmierdzi taką stęchlizną i taki zapach pozostaje na długo.

jak proste środki nie pomagają trzeba zająć sie parownikiem bardziej konkretnie, ale to już trudniejsze zadanie, bo trzeba sie do niego dostać.
Są środki (np. BG) które wprowadza sie przed bezpośrednio przed parownik (np. wiercąc małą dziurke w obudowie - pod warunkiem, ze akurat sie tam da). Preparat to pianka, która wypełnia całą obudowe i przeciska sie przez parownik.

Można tez wyjąć wyczyścić/wymienić.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl