klima ciągle zagrzybiona

Data: 2011-06-01 11:04:49
Autor: P_ablo
klima ciągle zagrzybiona
Użytkownik "K.Z." <biuro@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:4de5f53d$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Wiem, że temat zagrzybionej klimatyzacji przewija się często na grupie.
Raz w roku wymieniam filtr kabinowy i odgrzybiam klimę, ale to nic nie
daje. W tym roku byłem w warsztacie, który odgrzybiał klimę i 2 razy
pryskałem na  parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po
wyłączeniu klimy cały czas  śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?
Auto to Astra II

A odplyw skroplin jest drozny?

--
Picasso

Data: 2011-06-01 12:16:47
Autor: K.Z.
klima ciągle zagrzybiona

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4de600b2$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpływ jest drożny, kapie woda pod autem.

klima ciągle zagrzybiona