klima...nie ch³odzi

Data: 2010-09-22 20:38:00
Autor: uciu
klima...nie ch³odzi
Witam co mo¿e byæ jeszcze przyczyn±, ¿e klimatyzacja nie ch³odzi.
Mechanik wymieni³ mi ju¿ zawór rozprê¿ny i filtr osuszaj±cy - niestety to nie to wiec nie kaza³ za nic p³aciæ.
Sprê¿arka siê w³±cza bo obroty delikatnie spadaj± ale ona wg niego mo¿e byæ przyczyn±...
Pacjent seat leon

Mia³ kto¶ takie problemy?

--
-- -- -
uciu

Data: 2010-09-22 23:45:31
Autor: Krzysztof 45
klima...nie ch³odzi
uciu napisa³(a):
Mia³ kto¶ takie problemy?
Polecam warsztat specjalizuj±cy siê w klimie.
--
Krzysiek

Data: 2010-09-23 09:26:23
Autor: szerszen
klima...nie ch³odzi

U¿ytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i7diea$imb$1@news.onet.pl...

Witam co mo¿e byæ jeszcze przyczyn±, ¿e klimatyzacja nie ch³odzi.
Mechanik wymieni³ mi ju¿ zawór rozprê¿ny i filtr osuszaj±cy - niestety to nie to wiec nie kaza³ za nic p³aciæ.

a moze powinienes ja nabic? ;)

Data: 2010-09-23 09:33:29
Autor: BartekK
klima...nie chłodzi
W dniu 2010-09-23 09:26, szerszen pisze:

Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

Witam co może być jeszcze przyczyną, że klimatyzacja nie chłodzi.
Mechanik wymienił mi już zawór rozprężny i filtr osuszający - niestety
to nie to wiec nie kazał za nic płacić.

a moze powinienes ja nabic? ;)
Jakby nie byÅ‚a nabita, to by sprężarka chodziÅ‚a luzem i by nie dawaÅ‚a oporu, obroty by  nie spadaÅ‚y. Aczkolwiek najprostsze wyjÅ›cie - pojechać do warsztatu od klimatyzacji a nie do mechanika czy kowala...

Data: 2010-09-23 12:53:37
Autor: Excite
klima...nie chłodzi
W dniu 23.09.2010 09:33, BartekK pisze:
Jakby nie była nabita, to by sprężarka chodziła luzem

Jak by nie była nabita to by się sprężarka nie załączała.

Data: 2010-09-24 09:41:17
Autor: szerszen
klima...nie chłodzi

Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7fbjh$j09$1@news.net.icm.edu.pl...

Jak by nie była nabita to by się sprężarka nie załączała.

a to juz zalezy od instalacji, u mnie przy pustostanie sie zalacza

Data: 2010-09-24 12:41:07
Autor: wchpikus
klima...nie chłodzi
Witam!

a to juz zalezy od instalacji, u mnie przy pustostanie sie zalacza

To masz uszkodzona.
Praca sprezarki bez smarowania = zatarcie.
Wraz z czynnikiem rozprowadzany jest olej do smarowania sprezarki...

Data: 2010-09-24 12:51:49
Autor: szerszen
klima...nie chłodzi

Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7hv83$ibj$1@news2.ipartners.pl...

To masz uszkodzona.

mozliwe, ale po nabiciu chlodzi, rekord co pokazal termometr na wylocie to -1,4 ;)

Data: 2010-09-24 12:54:18
Autor: wchpikus
klima...nie chłodzi
Witam!
mozliwe, ale po nabiciu chlodzi, rekord co pokazal termometr na wylocie
to -1,4 ;)

Po nabiciu moze chlodzic, nie przecze.
Kwestia zabezpieczenia ukladu przed zatarciem lub rozsadzeniem instalacji:)

Data: 2010-09-24 13:17:18
Autor: szerszen
klima...nie chłodzi

Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7i00q$irk$1@news2.ipartners.pl...

Kwestia zabezpieczenia ukladu przed zatarciem lub rozsadzeniem instalacji:)

bardzo byc moze, ta klima to i tak niezla rzezba, wiec wogole cud ze chlodzi ;)

Data: 2010-09-23 12:55:09
Autor: J.F.
klima...nie chłodzi
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w
[...]

Tak sie troche zastanawiam jak ten kowal mialby wymienic zawor bez napelniania czynnikiem.
Ale moze to jest powod :-)

J.

Data: 2010-09-23 17:29:28
Autor: Pawe³ Oczkowski