klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Data: 2011-06-01 23:30:18
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
witam.
prosze o rady.
klimatyzacja generalnie dziala. kompresor sie wlacza, chlodnica robi sie goraca, jedna z rurek robi sie zimna. niestety w srodku tego nie czuc. powietrze ktore leci z nawiewu jest tylko troche zimniejsze niz to na zewnatrz.
bylem u magikow i okazalo sie ze mialem naladowane za duzo gazu. bylo 1490 a ma byc 880 gram. spuscili, wladowali tyle ile trza i na tym koniec. niestety nie pomoglo i jest tak samo jak bylo.
jezdze tak juz dwa lata i postanowilem w koncu cos z tym zrobic, bo niby mam klime a tak naprawde jej nie mam :D
caly uklad zdaje sie byc wporzadku. kompresor cyklicznie sie wlacza co kilkanascie(dziesiat?) sekund, wentylator chlodnicy dziala. podejrzewalem ze pokretlo regulacji temperatury jest przestawione i niby krecac w lewo na zimne, nie przestawia "czegos tam" w nagrzewnicy do konca ale to juz wykluczylem dzisiaj grzebiac pod kokpitem. nie mam juz pomyslu co moze byc nie tak. dwa serwisy powiedzialy ze uklad jest sprawny i nie wiedza co moze byc grane.  dodam ze w identycznym szrocie u kolegi klima mrozi jak oszalala wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?

Data: 2011-06-01 17:23:15
Autor: Pszemol
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
"marek" <kbf@olndf.bn> wrote in message news:is6b1k$f5b$1inews.gazeta.pl...
witam.
prosze o rady.

A może zaczniesz od tego że napiszesz co to za samochód, czy ma
czynnik R134a czy ten starszy i czy sprawdzałe¶ czy condenser
(co nazywasz chłodnic±) nie jest zapchany kurzem, ¶mieciami?

Czy mierzyłe¶ jakie¶ ci¶nienia w systemie podczas jego pracy?

[...]

Mierzyłe¶ jego temperaturę ?

bylem u magikow i okazalo sie ze mialem naladowane za duzo gazu. bylo
1490 a ma byc 880 gram. spuscili, wladowali tyle ile trza i na tym koniec.
niestety nie pomoglo i jest tak samo jak bylo.

Może powiniene¶ jechać do innych magików skoro Ci nie pomogli?

caly uklad zdaje sie byc wporzadku. kompresor cyklicznie sie wlacza co kilkanascie(dziesiat?) sekund, wentylator chlodnicy dziala.

No nie wiem czy to jest normalne - napisz co to za samochód,
aby¶my wiedzieli jaki ma rodzaj "expansion device"...

podejrzewalem ze pokretlo regulacji temperatury jest przestawione i niby krecac w lewo na zimne, nie przestawia "czegos tam" w nagrzewnicy do konca ale to juz wykluczylem dzisiaj grzebiac pod kokpitem.

A w jaki sposób to wykluczyłe¶? Napiszesz więcej szczegółów?

Data: 2011-06-02 00:54:41
Autor: marek
[...]

jest r134a. chlodnica nie jest zapchana smieciami. mowie o chlodnicy tej z przodu auta :) a ty chyba o czyms innym....

Czy mierzyłe¶ jakie¶ ci¶nienia w systemie podczas jego pracy?

ustrojstwo w warsztacie mierzylo. dane mam na papierze gdzies w aucie.

[...]

nie musialem. ledwo chlodzi. w upale nie daje rady schlodzic kubatury wnetrza. jest to wielkie auto.

[...]

bylem u dwoch. nie sadze zeby tzreci czy czwarty powiedzial cos wiecej niz ze szystko ok bo na maszynie tak wychodzi.

[...]

mitsubisho pajero 1999 rocznik

[...]

wlazlem pod kokpit, odlaczylem ciegno i przestawialem jakis wichajster. nie szedl wiecej niz z zalozona linka.

Data: 2011-06-02 01:33:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
W dniu 2011-06-02 00:54, marek pisze:
A moĹĽe zaczniesz od tego ĹĽe napiszesz co to za samochĂłd, czy ma
czynnik R134a czy ten starszy i czy sprawdzałeś czy condenser
(co nazywasz chłodnicą) nie jest zapchany kurzem, śmieciami?

.... Nudzisz siÄ™ chyba ...
--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (uĹĽywane parÄ™ razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-02 15:14:49
Autor: WW
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
W dniu 2011-06-02 00:54, marek pisze:

wlazlem pod kokpit, odlaczylem ciegno i przestawialem jakis wichajster.
nie szedl wiecej niz z zalozona linka.

Co nie znaczy, że do końca !.
W samochodach "z histori±" składaj±cy często na takie szczegóły nie zwracaj± uwagi.

W moim poprzednim był Ľle podł±czony zawór rozprężny (cokolwiek to znaczy) i też ledwie chłodniejsze wiało. Po naprawie, polegaj±cej na wła¶ciwym podł±czeniu, aż ręce mroziło.
Koledzy maj± racje, poszukaj innego serwisu.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2011-06-01 23:46:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-01 23:30, marek pisze:

nie tak. dwa serwisy powiedzialy ze uklad jest sprawny i nie
wiedza co moze byc grane. dodam ze w identycznym szrocie u
kolegi klima mrozi jak oszalala wiec ten typ tak nie ma. co
sugerujecie?

Bo to zły gaz był ...

Data: 2011-06-01 23:55:22
Autor: WOJO
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
Wymień
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-01 23:55:52
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:is6cg0$msh$1node2.news.atman.pl...
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?

nie mam

Data: 2011-06-02 00:28:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-01 23:55, marek pisze:

wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
nie mam

A jesteĹ› pewien ?

Data: 2011-06-02 01:33:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-02 00:55, marek pisze:
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
nie mam
A jesteĹ› pewien ?
nudzisz sie chyba

A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

2. Bardzo często osoby myślące, że nie mają filtra - mają go, tylko nie wiedzą gdzie i jak się do niego dostać.

No ale w sumie masz rację - jebał, twój problem. Mi klima działa.

Data: 2011-06-02 01:43:43
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

Data: 2011-06-02 01:45:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-02 01:43, marek pisze:

A ty chyba jesteś tępakiem.
1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie
majÄ….
pierdol sie.

Wolę pierdolić twoją matkę - całkiem z niej miły chłopak.

Data: 2011-06-02 08:28:21
Autor: niusy.pl
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>

[...]

Z głową wszystko w porządku ?

Data: 2011-06-02 09:56:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello niusy.pl,

Thursday, June 2, 2011, 8:28:21 AM, you wrote:

A ty chyba jeste¶ tępakiem.
1. Bardzo często osoby przekonane, że maj± filtr - filtra nie
maj±.
pierdol sie.
Wolę pierdolić twoj± matkę - całkiem z niej miły chłopak.
Z głow± wszystko w porz±dku ?

Chyba piwa za dużo...

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 10:56:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Z głową wszystko w porządku ?
Chyba piwa za duĹĽo...

Zaprzeczam. Wypowiedź w pełni na trzeźwo.

Data: 2011-06-02 11:29:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello Rafał,

Thursday, June 2, 2011, 10:56:20 AM, you wrote:

Z głow± wszystko w porz±dku ?
Chyba piwa za dużo...
Zaprzeczam. WypowiedĽ w pełni na trzeĽwo.

No to się masz czego wstydzić.

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 16:37:21
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Z głow± wszystko w porz±dku ?
Chyba piwa za dużo...
Zaprzeczam. WypowiedĽ w pełni na trzeĽwo.

No to się masz czego wstydzić.

po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego - kazdemu sie moze zdarzyc.

Data: 2011-06-02 18:29:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-02 16:37, Michał Gut pisze:
[...]

I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-02 22:08:08
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego -
kazdemu sie moze zdarzyc.

I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

wiesz bedac czesto prowokowanym mozna uzyskac sporo doswiadczenia:)

Data: 2011-06-02 09:56:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello Rafał,

Thursday, June 2, 2011, 1:45:53 AM, you wrote:

[...]

Wolę pierdolić twoj± matkę - całkiem z niej miły chłopak.

*PLONK!* warning #1

Od rodziny się łaskawie odpierdol. --
Best regards,

Data: 2011-06-03 02:44:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Od rodziny siÄ™ Ĺ‚askawie odpierdol.

Aj tam, pierdolisz RoMan.

Data: 2011-06-02 06:26:27
Autor: Massai
marek wrote:

> A ty chyba jesteś tępakiem.
> majÄ….

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
debilu.

Przyjemniaczek z ciebie.

Znajomek który ma Pajero - też miał tak słabo działającą klimę,
problemem, prozaicznym zresztą, okazały się być... a co tam, nie
będę się wysilał, nie chcę cię denerwować.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-02 09:36:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "marek" <kbf@olndf.bn> napisał w wiadomości news:is6iro$65d$1inews.gazeta.pl...
A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

Pomyliła Ci się okolica z jakąś speluną dla dresiarzy.
PLONK !!!

Data: 2011-06-02 23:56:46
Autor: emes

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4de73d97$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

tego kf ma wiecej mb niz automapa

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...

Data: 2011-06-03 09:51:00
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
tego kf ma wiecej mb niz automapa

dziwisz sie?
ja sie sam zastanawiam co zrobie po przeniesieniu sie na ijnny czytnik co stanie sie niebawem bo pojecia nie mam jak zassac kf:) jakos nigdzie nie widzialem mozliwosci importu tegoz.

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...
wg mnie wszystko w porzadku:) a ze kapeluszy nie lubi? a kto ich lubi;)

Data: 2011-06-03 08:55:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:51:00 +0200, Michał Gut napisał(a):

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...

wg mnie wszystko w porzadku:)

o.. dowcip kwartału.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-06-03 10:24:03
Autor: cbnet
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Jeśli uważasz się nie za lamera, to możesz spróbować...

odnaleźć w rejestrze odpowiednią gałąź wpisów k-fa, wyeksportować
dane do pliku, zmienić etykietę na taką jaka ma być, zaimportować
i gotowe.

--
CB

Data: 2011-06-02 12:02:34
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-02 13:22:43
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak, ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

Data: 2011-06-02 13:41:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello marek,

Thursday, June 2, 2011, 1:22:43 PM, you wrote:

Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewno¶ci± ci pomog±. Geniuszu.
Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od
dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak,
ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

W niczym lepszy nie jeste¶ - widzę, że ujęcie się za tob± było
pomyłk±.

*PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 14:45:57
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "marek" <kbf@olndf.bn> napisał w wiadomości news:is7rqc$3mi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Acha, no to teraz wszystko jasne. Przywitaj siÄ™ Ĺ‚adnie;-)

Data: 2011-06-02 13:48:45
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

plonk
prostakĂłw tu widziec chce jak najmniej

Data: 2011-06-01 23:56:09
Autor: Ivo Von Shtolcessen
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

miałem tak zajebany ¶wiństwem po roku, że aż się zdziwiłem ...

klimatyzacja bardzo slabo chlodzi