klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Data: 2011-06-01 23:55:22
Autor: WOJO
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
Wymieñ
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-01 23:55:52
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

U¿ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa³ w wiadomo¶ci news:is6cg0$msh$1node2.news.atman.pl...
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?

nie mam

Data: 2011-06-02 00:28:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-01 23:55, marek pisze:

wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
nie mam

A jesteÅ› pewien ?

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-02 01:33:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-02 00:55, marek pisze:
wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
Masz filtr PP ?
nie mam
A jesteÅ› pewien ?
nudzisz sie chyba

A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

2. Bardzo często osoby myślące, że nie mają filtra - mają go, tylko nie wiedzą gdzie i jak się do niego dostać.

No ale w sumie masz rację - jebał, twój problem. Mi klima działa.

Data: 2011-06-02 01:43:43
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

Data: 2011-06-02 01:45:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-02 01:43, marek pisze:

A ty chyba jesteś tępakiem.
1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie
majÄ….
pierdol sie.

Wolę pierdolić twoją matkę - całkiem z niej miły chłopak.

Data: 2011-06-02 08:28:21
Autor: niusy.pl
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>

[...]

Z głową wszystko w porządku ?

Data: 2011-06-02 09:56:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello niusy.pl,

Thursday, June 2, 2011, 8:28:21 AM, you wrote:

A ty chyba jeste¶ têpakiem.
1. Bardzo czêsto osoby przekonane, ¿e maj± filtr - filtra nie
maj±.
pierdol sie.
Wolê pierdoliæ twoj± matkê - ca³kiem z niej mi³y ch³opak.
Z g³ow± wszystko w porz±dku ?

Chyba piwa za du¿o...

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 10:56:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

Z głową wszystko w porządku ?
Chyba piwa za dużo...

Zaprzeczam. Wypowiedź w pełni na trzeźwo.

Data: 2011-06-02 11:29:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello Rafa³,

Thursday, June 2, 2011, 10:56:20 AM, you wrote:

Z g³ow± wszystko w porz±dku ?
Chyba piwa za du¿o...
Zaprzeczam. Wypowied¼ w pe³ni na trze¼wo.

No to siê masz czego wstydziæ.

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 16:37:21
Autor: Micha³ Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Z g³ow± wszystko w porz±dku ?
Chyba piwa za du¿o...
Zaprzeczam. Wypowied¼ w pe³ni na trze¼wo.

No to siê masz czego wstydziæ.

po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego - kazdemu sie moze zdarzyc.

Data: 2011-06-02 18:29:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-02 16:37, Michał Gut pisze:
Z głową wszystko w porządku ?
Chyba piwa za dużo...
Zaprzeczam. Wypowiedź w pełni na trzeźwo.

No to się masz czego wstydzić.

po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego -
kazdemu sie moze zdarzyc.

I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-02 22:08:08
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego -
kazdemu sie moze zdarzyc.

I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

wiesz bedac czesto prowokowanym mozna uzyskac sporo doswiadczenia:)

Data: 2011-06-02 09:56:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello Rafa³,

Thursday, June 2, 2011, 1:45:53 AM, you wrote:

[...]

Wolê pierdoliæ twoj± matkê - ca³kiem z niej mi³y ch³opak.

*PLONK!* warning #1

Od rodziny siê ³askawie odpierdol. --
Best regards,

Data: 2011-06-03 02:44:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Od rodziny siÄ™ Å‚askawie odpierdol.

Aj tam, pierdolisz RoMan.

Data: 2011-06-02 06:26:27
Autor: Massai
marek wrote:

> A ty chyba jesteś tępakiem.
> majÄ….

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
debilu.

Przyjemniaczek z ciebie.

Znajomek który ma Pajero - też miał tak słabo działającą klimę,
problemem, prozaicznym zresztą, okazały się być... a co tam, nie
będę się wysilał, nie chcę cię denerwować.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-02 09:36:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "marek" <kbf@olndf.bn> napisał w wiadomości news:is6iro$65d$1inews.gazeta.pl...
A ty chyba jesteś tępakiem.

1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

Pomyliła Ci się okolica z jakąś speluną dla dresiarzy.
PLONK !!!

Data: 2011-06-02 23:56:46
Autor: emes

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4de73d97$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

tego kf ma wiecej mb niz automapa

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...

Data: 2011-06-03 09:51:00
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
tego kf ma wiecej mb niz automapa

dziwisz sie?
ja sie sam zastanawiam co zrobie po przeniesieniu sie na ijnny czytnik co stanie sie niebawem bo pojecia nie mam jak zassac kf:) jakos nigdzie nie widzialem mozliwosci importu tegoz.

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...
wg mnie wszystko w porzadku:) a ze kapeluszy nie lubi? a kto ich lubi;)

Data: 2011-06-03 08:55:16
Autor: Waldek Godel
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:51:00 +0200, Micha³ Gut napisa³(a):

cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...

wg mnie wszystko w porzadku:)

o.. dowcip kwarta³u.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2011-06-03 10:24:03
Autor: cbnet
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Jeśli uważasz się nie za lamera, to możesz spróbować...

odnaleźć w rejestrze odpowiednią gałąź wpisów k-fa, wyeksportować
dane do pliku, zmienić etykietę na taką jaka ma być, zaimportować
i gotowe.

--
CB

Data: 2011-06-02 12:02:34
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-02 13:22:43
Autor: marek
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak, ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

Data: 2011-06-02 13:41:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
Hello marek,

Thursday, June 2, 2011, 1:22:43 PM, you wrote:

Masz racjê, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewno¶ci± ci pomog±. Geniuszu.
Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od
dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak,
ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

W niczym lepszy nie jeste¶ - widzê, ¿e ujêcie siê za tob± by³o
pomy³k±.

*PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-06-02 14:45:57
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "marek" <kbf@olndf.bn> napisał w wiadomości news:is7rqc$3mi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Acha, no to teraz wszystko jasne. Przywitaj siÄ™ Å‚adnie;-)

Data: 2011-06-02 13:48:45
Autor: Michał Gut
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada. debilu.

plonk
prostaków tu widziec chce jak najmniej

Data: 2011-06-01 23:56:09
Autor: Ivo Von Shtolcessen
klimatyzacja bardzo slabo chlodzi

mia³em tak zajebany ¶wiñstwem po roku, ¿e a¿ siê zdziwi³em ...

klimatyzacja bardzo slabo chlodzi