klimatyzacja w fordzie galaxy

Data: 2009-10-30 16:25:51
Autor: greg68
klimatyzacja w fordzie galaxy
Mam problem z klimą w galaxy. Co ją napełnię to po 2-3 tygodniach jest pusta. Byłem już w dwóch zakładach (ogólna mechanika) i kicha, nic nie znaleźli. Wpuszczali barwnik po kilka razy i nic. Może ktoś miał podobne doświadczenia??

Pozdrawiam
Sc0li0sis

Data: 2009-10-30 16:34:32
Autor: omega_fan

"greg68" <greg.Sc0li0sis@REMOVETHISgmail.com> wrote in message news:hcf0ti$huk$1news.onet.pl...
[...]

Sprawdzali uszczelniacz osuszacza?
U mnie tamtędy uciekało (Galaxy MK2).

Data: 2009-10-30 17:14:46
Autor: greg68

Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcf12d$29k$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Nie wiem, ale podpowiem im
thx

Data: 2009-10-30 17:30:02
Autor: omega_fan
klimatyzacja w fordzie galaxy
Sprawdzali uszczelniacz osuszacza?
U mnie tamtędy uciekało (Galaxy MK2).

Nie wiem, ale podpowiem im
thx

Dodam, że na teście UV (niemal) wcale nie było tego widać,
klimiarz wymienił bo mówi że ma takie przeczucie, że to tam ucieka... no i trafił.
Z tym, że u mnie klima przestała działać po jakiś 3 miesiącach od napełnienia,
więc Twoja nieszczelność pewnie jest większa.

Data: 2009-10-30 21:53:34
Autor: RUN
klimatyzacja w fordzie galaxy
znaleźli. Wpuszczali barwnik po kilka razy i nic. Może ktoś miał podobne doświadczenia??

dziura musi byc spora
niech nadmuchaja azotem 15 bar i szukaja na piane

MAciej

klimatyzacja w fordzie galaxy