klincz (sp z o.o).

Data: 2010-04-28 11:02:49
Autor: Olgierd
klincz (sp z o.o).
Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:06:34 +0200, MarcinJM napisał(a):

Otoz bratu odwalilo, zaciaga potezna zobowiazania nie potrafiac wskazac
ich przeznaczenia, podrabia podpisy swej siostry, generalnie chodzi o
usuniecie go z funkcji prezesa.

Pod czym są składane te podrobione podpisy siostry? Jaki jest kapitał spółki i jak wysokie są te zobowiązania?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-28 13:12:18
Autor: MarcinJM
klincz (sp z o.o).
Olgierd pisze:
[...]

Kapital to nie wiem, nie widzialem kwitow, znam sprawe z rozmowy tel.
Na pewno spolka ma budynek wyceniony na 5 mln. Nie wiem jaka jest calkowita wielkosc zobowiazan, ale ostatnio byly brane kredyty na laczna kwote ok 1 mln. zl ktore gdzies sie rozmyly.

Podpisy glownie na kwitach do banku, pod protokolami ze zgromaczenia wspolnikow (fikcyjnego), etc... generalnie kryminal jak byk.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

klincz (sp z o.o).