klocki breck

Data: 2010-12-15 01:30:31
Autor: Filip KK
klocki breck
W dniu 2010-12-14 20:22, zinek pisze:
co to za badziew ? warto kupic ?  ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem,
klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

dzieki z gory jak mawiaja indianie

Kup Zimmermann'y. Ja mam komplet tarcz z klockami i sprawują się bardzo dobrze!

Data: 2010-12-15 13:37:33
Autor: zinek
klocki breck

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ie92cd$q0h$4news.net.icm.edu.pl...
[...]

dzieki. wlasnie domowilem do tarcz komplet klockow brembo . mam nadzieje ze dadza rade...

klocki breck