klocki breck

Data: 2010-12-15 15:32:40
Autor: Maciek
klocki breck
co to za badziew ? warto kupic ?  ponoc piszcza. Tarcze brembo kupilem, klocki musze wybrac jutro ... bo nie bylo zadnych ... cos byscie polecali ?

dzieki z gory jak mawiaja indianie

....z dobrych rad, trzymaj paragon na te tarcze. U mnie wytrzymaly ~3tys km. W necie sporo opinii, ze sie lubia krzywic co przetestowalem na wlasnej skorze i potwierdzam.

Data: 2010-12-15 17:57:11
Autor: zinek
klocki breck

Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieajia$3pl$1inews.gazeta.pl...
[...]