Data: 2015-05-15 18:47:31 | |
Autor: Piotr Rogoza | |
klocki do hamulcow U-brake | |
Dnia Fri, 15 May 2015 16:35:45 +0200, Titus_Atomicus napisaĹ(a):
.... A same szczÄki umoĹźliwiajÄ pracÄ w takim rozwarciu? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2015-05-15 21:53:12 | |
Autor: Titus Atomicus | |
klocki do hamulcow U-brake | |
In article <mj5f02$9hj$1@dont-email.me>,
Piotr Rogoza <imie.nazwisko@wp.eu> wrote: Dnia Fri, 15 May 2015 16:35:45 +0200, Titus_Atomicus napisa(C)(C)(a): E, chyba tak. 'Brakuje' mi jakiegos 1 cm. -- TA |
|
Data: 2015-05-15 12:59:57 | |
Autor: Ignac | |
klocki do hamulcow U-brake | |
W dniu piątek, 15 maja 2015 21:53:15 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Piotr Rogoza wrote: Podłożenie podkładek od 1 do 2 mm na stronę, może pomóc. Do tego obręcz musi być bardzo dobrze wycentrowana. A, z klockami z długim bolcami się nie spotkałem. |
|
Data: 2015-05-15 22:22:30 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
klocki do hamulcow U-brake | |
Użytkownik "Ignac" <smak870221@gmail.com> napisał w wiadomości news:86838a02-23a4-4d37-98e6-3e2b1ef2e4d1googlegroups.com... W dniu piątek, 15 maja 2015 21:53:15 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał: Piotr Rogoza wrote: Zwłaszcza, że klocki w szosówkach (tzn. w hamulcach typu U-brake) nie są na bolcach, tylko na śrubach. Śruby są wkręcane w klocki, czyli łeb śruby jest na zewnątrz, a końcówka wchodzi w klocek. http://velonews.pl/uploads/images/post/2741/cover/3956f94d-0ae7-4f93-9bb2-8cc0511fc891.png Wystarczy zatem dłuższa śruba i odpowiednia ilość podkładek pomiędzy klockiem a blachą szczęki. Ale czy nie będzie to bez wpływu na "performance" oraz bezpieczeństwo hamulców, to sprawa do dyskusji. -- Yogi(n) |
|
Data: 2015-05-16 21:22:50 | |
Autor: Titus Atomicus | |
klocki do hamulcow U-brake | |
In article <86838a02-23a4-4d37-98e6-3e2b1ef2e4d1@googlegroups.com>,
Ignac <smak870221@gmail.com> wrote: W dniu piątek, 15 maja 2015 21:53:15 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:.... z kazdej strony. E, za malo. Do tego obręcz musi być bardzo dobrze wycentrowana.Jest dobrze... A, z klockami z długim bolcami się nie spotkałem.:-( -- TA |
|
Data: 2015-05-17 08:21:38 | |
Autor: TheGhost | |
klocki do hamulcow U-brake | |
Teoretycznie...
http://imageshack.com/a/img673/4672/4qkRqv.jpg Nie wiem czy to o to chodzi, aczkolwiek raczej nieryzykowałbym takego rozwiązania, gdyż: - po primo: nakrętka łącząca musialaby być dość szeroka by dostatecznie mocno chwycić dwie śrubki - po sekundo: śrubka wydłużająca musiała by być porządnie zahartowana zeby nie pękła podczas hamowania pod wpływem dość dużego nacisku - po tertio (to chyba najważniejsze): wydłużając w ten sposób trzonek klocka na zasadzie prawa dłuższej dźwigni zwiekszasz nacisk na przyspawany do ramy bolec, do którego przykręca się ramię hamulca, w efekcie czego po prostu w.w. może strzelić pod wpływem zwiększonej siły nacisku pod wpływem hamowania. Myslę, że nie bez przyczyny trzonki klocka są takiej a nie innej długości i nie jest to bez znaczenia że są takie krókie (szczególnie jeśli to BMX i dość intensywnie hamulce dostaną w d****) Tak jak wsponiałem - ja bymnie zaryzykował takiego rozwiązania, aczw praktyce jeślichcesz możeszspróbowac Pozdrawiam, M. P.S. czy nikt nie mógłby mi pomóc w kwestii mojego problemu w wątku dot. regulacji przerzutek SRAM i-Motion 3? :-) "Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:86838a02-23a4-4d37-98e6-3e2b1ef2e4d1googlegroups.com... W dniu piątek, 15 maja 2015 21:53:15 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał: |
|
Data: 2015-05-17 09:03:35 | |
Autor: TheGhost | |
klocki do hamulcow U-brake | |
Teoretycznie...
http://imageshack.com/a/img673/4672/4qkRqv.jpg Nie wiem czy to o to chodzi, aczkolwiek raczej nieryzykowałbym takego rozwiązania, gdyż: - po primo: nakrętka łącząca musialaby być dość szeroka by dostatecznie mocno chwycić dwie śrubki - po sekundo: śrubka wydłużająca musiała by być porządnie zahartowana zeby nie pękła podczas hamowania pod wpływem dość dużego nacisku - po tertio (to chyba najważniejsze): wydłużając w ten sposób trzonek klocka na zasadzie prawa dłuższej dźwigni zwiekszasz nacisk na przyspawany do ramy bolec, do którego przykręca się ramię hamulca, w efekcie czego po prostu w.w. może strzelić pod wpływem zwiększonej siły nacisku pod wpływem hamowania. Myslę, że nie bez przyczyny trzonki klocka są takiej a nie innej długości i nie jest to bez znaczenia że są takie krókie (szczególnie jeśli to BMX i dość intensywnie hamulce dostaną w d****) Tak jak wspomniałem - ja bym nie zaryzykował takiego rozwiązania, acz w praktyce jeślichcesz możesz spróbowac Pozdrawiam, M. "Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:86838a02-23a4-4d37-98e6-3e2b1ef2e4d1googlegroups.com... W dniu piątek, 15 maja 2015 21:53:15 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał: |