klocki do hamulcow U-brake

Data: 2015-05-18 02:46:52
Autor: rmikke
klocki do hamulcow U-brake
W dniu piątek, 15 maja 2015 16:35:51 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Mam z tylu w holendrze hamulce typu U-brake (tradycyjne szczekowe, znaczy sie - http://pl.wikipedia.org/wiki/Hamulec_szcz%C4%99kowy).
Niestety, po zmianie opon na balony okazalo przy hamowaniu, ze zanim klocek dotknie obreczy, opona styka sie ze szczeka.
Rozwiazaniem bylby, jak widze, dluzszy bolec klocka.
Czy te klocki sa dostepne z bolcami roznej dlugosci?
Jak te bolce sie fachowo nazywaja, cobym mogl poszukac na allegro?
-- TA

Skoro to wisi na śrubach ze łbami na zewnątrz, to utwardzane śruby
kupisz w sklepie METAL-MAX na Surowieckiego.

A skoro brakuje Ci centymetra, to może zamiast podkładek dać między
szczękę a klocek odpowiednią nakrętkę na tę śrubę? Powinno dodatkowo
wzmocnić całość.

Data: 2015-05-18 13:04:05
Autor: Titus Atomicus
klocki do hamulcow U-brake
In article <0c6e847c-c1f4-4d9a-aa56-3bb2b489b128@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Skoro to wisi na śrubach ze łbami na zewnątrz, to utwardzane śruby
kupisz w sklepie METAL-MAX na Surowieckiego.

Rzecz w tym, ze sruby maja na zewnatrz gwint - tak jak narysowal kol. TheGhost. --
TA

Data: 2015-05-18 06:35:15
Autor: rmikke
klocki do hamulcow U-brake
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 13:04:08 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> kupisz w sklepie METAL-MAX na Surowieckiego.

Rzecz w tym, ze sruby maja na zewnatrz gwint - tak jak narysowal kol. TheGhost.

Wiesz, ja tych klocków nie widzę, moje rozwiązanie ma sens,
o ile jest tak, jak pisał Yogi(n) parę postów wyżej. Wtedy po prostu bierzesz śrubkę dłuższą i na wszelki wypadek mocniejszą.

Tak, jak rysował Ghost - to zgadzam się z nim, że karkołomne.

Data: 2015-05-19 13:19:43
Autor: Titus Atomicus
klocki do hamulcow U-brake
In article <8bbb4398-d4b6-467e-8352-0b430042f68f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 13:04:08 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
o ile jest tak, jak pisał Yogi(n) parę postów wyżej.
E, Yogina mam w KFie. AFAIR nic do rzeczy nigdy nie pisal...

Wtedy po prostu bierzesz śrubkę dłuższą i na wszelki wypadek mocniejszą.
Ale z klocka wystaje tylko kawalek sruby z gwintem.
Nie da sie tego wymienic.

Tak, jak rysował Ghost - to zgadzam się z nim, że karkołomne.
Mhm.
--
TA

klocki do hamulcow U-brake