klocki do hamulcow U-brake

Data: 2015-05-18 14:38:57
Autor: cytawa
klocki do hamulcow U-brake
W dniu 15-05-15 o 16:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Mam z tylu w holendrze hamulce typu U-brake (tradycyjne szczekowe,
znaczy sie - http://pl.wikipedia.org/wiki/Hamulec_szcz%C4%99kowy).
Niestety, po zmianie opon na balony okazalo przy hamowaniu, ze zanim
klocek dotknie obreczy, opona styka sie ze szczeka.
Rozwiazaniem bylby, jak widze, dluzszy bolec klocka.
Czy te klocki sa dostepne z bolcami roznej dlugosci?
Jak te bolce sie fachowo nazywaja, cobym mogl poszukac na allegro?

Zastosuj klocki od v-brakow

Jan Cytawa

Data: 2015-05-19 13:21:11
Autor: Titus Atomicus
klocki do hamulcow U-brake
In article <5559dd61$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> [...]
> Czy te klocki sa dostepne z bolcami roznej dlugosci?
> Jak te bolce sie fachowo nazywaja, cobym mogl poszukac na allegro?

Moze maja faktycznie nieco dluzsze bolce (jak to sie fachowo nazywa???).
Ale chyba trzebaby przegwintowac.
--
TA

klocki do hamulcow U-brake