klocki hamulcowe do trekkinga

Data: 2009-05-31 19:08:40
Autor: Titus Atomicus
klocki hamulcowe do trekkinga
Witam,

Lepiej poleć jakieś dobre klocki hamulcowe do trekkinga ;-)

Ja sobie kupilem zlote Jagwire.

Ile za nie? Link!

40zl za komplet. Czyli w sumie 80zl.
Na Gibalskiego w W-wie.
Na Allegro sprzedawali srebrne za 35, ale tych juz nie bylo.

Ale czy one sa dobre to nie wiem.

Jeździsz na nich? Jak hamują rozpędzony, osakwiony rower w deszczu,
sprawdzałeś może?

E, ktoby w deszcz jezdzil. No i szkoda mi roweru...

:-)

TA

Data: 2009-05-31 19:31:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
klocki hamulcowe do trekkinga
Panie Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, prezesie pl.rec.rowery z
siedzibą w <news:Titus_Atomicus-22DE6B.19084031052009news.onet.pl> przy
ul....
[...]

Jeszcze się ubrudzi i trzeba będzie czyścić, co? ;-)

Data: 2009-05-31 21:06:23
Autor: AL
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Jeszcze się ubrudzi i trzeba będzie czyścić, co? ;-)

na balkonie ;)

--
pozdr
Adam (AL)