klon Samsunga Solid w Biedronce

Data: 2013-12-31 01:00:49
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
Witam,
W styczniu w Biedronce beda mieli myPhone Hammer w cenie 179zl.
http://tugazetka.pl/find/myPhone.Hammer
Wyglada jak klon Samsunga Solid/
Tylko, ze nigdzie poza Biedronka nt tego telefonu nie ma nawet slowa.
Nawet na stronie producenta/
O co tu chodzi??
--
TA

Data: 2013-12-31 01:04:23
Autor: AL
On 2013-12-31 01:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

jest tu:
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/hammer/myPhone-Hammer.html

Data: 2013-12-31 15:27:43
Autor: Titus Atomicus
In article <l9t1m7$mrd$1@dont-email.me>, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

On 2013-12-31 01:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> http://tugazetka.pl/find/myPhone.Hammer
> Wyglada jak klon Samsunga Solid/
> Tylko, ze nigdzie poza Biedronka nt tego telefonu nie ma nawet slowa.

Mhm.
GPSa nie ma.
Czyli raczej bardziej Solid E-2370 niz B2710.
Ciekawe jak dziala w praktyce. Jakosc dzwieku, ergonomia, trzymanie baterii.
Bateria wieksza niz w B2710. Ale mniejsza niz w E-2710.
--
TA

Data: 2013-12-31 21:12:55
Autor: Grzexs
[...]

Jak ma kontynuować tradycje myPhone, to po tygodniu będzie się zacinać, a to po miesiącu gniazdo ładowania nie będzie działać. MyPhone miewa niezłe pomysły, ale wykonanie i materiały - tragedia.
--
Grzexs

Data: 2014-01-01 00:41:47
Autor: Zakonspirowany
W dniu 31-12-2013 21:12, Grzexs pisze:
Jak ma kontynuować tradycje myPhone, to po tygodniu będzie się zacinać,
a to po miesiącu gniazdo ładowania nie będzie działać. MyPhone miewa
niezłe pomysły, ale wykonanie i materiały - tragedia.

W ulotce jest, Ĺźe wodoodporny do 1 m.
SE K510i nie był wodoodporny, a przeżył dwie kąpiele.
Za 50 zł może bym kupił.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-01 20:26:16
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2013-12-31 21:12, Grzexs pisze:
[...]

Ale przy obsłudze gwarancyjnej Biedronki, która jest rewelacyjna - IMO
jak ktoś ma potrzebę takiego telefonu - warto spróbować.

paweł

Data: 2014-01-02 13:04:35
Autor: Marcin N
[...]

Dziwne. Tyle pozytywnych opinii o myPhone jest w internecie.
Jaka jest więc prawda?

--
MN

Data: 2014-01-02 13:40:54
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <52c555d2$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>,
 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

> [...]

> niezłe pomysły, ale wykonanie i materiały - tragedia.

Dziwne. Tyle pozytywnych opinii o myPhone jest w internecie.

Prawda lezy pewnie posrodku. Z myphonami chyba tak z chinczykami - w ostatnich latach podniesli jakosc.
Oczywiscie, dopuszczam wyjasnienie, ze to tylko robota platnych propagandystow - trendsetterow.
--
TA

Data: 2014-01-02 14:39:47
Autor: Marcin N
W dniu 2014-01-02 13:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

ostatnich latach podniesli jakosc.
Oczywiscie, dopuszczam wyjasnienie, ze to tylko robota platnych

MyPhone to polska firma. Podobnie Prestigio. Jeśli już kupować chińszczyznę - to chyba warto pod polską marką. Dajmy zarobić swoim - zwłaszcza, że i jakość, i cena - są na dobrym poziomie.

--
MN

Data: 2014-01-03 19:10:11
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <52c56c22$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

MyPhone to polska firma. Podobnie Prestigio. Jeśli już kupować chińszczyznę - to chyba warto pod polską marką. Dajmy zarobić swoim - zwłaszcza, że i jakość, i cena - są na dobrym poziomie.

A dlaczego ta polska firma nie podaje na stronie informacji o tym telefonie?
--
TA

Data: 2014-01-01 17:47:41
Autor: animka
W dniu 2013-12-31 01:04, AL pisze:
On 2013-12-31 01:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

Nie dość, że wstrętny to jeszcze jakiś stary model i UMTS nie ma.

--
animka

Data: 2014-01-05 07:55:00
Autor: 666
klon Samsunga Solid w Biedronce
Ale z tego co widzę to Dual SIM ?

-- -- -
Nie dość, że wstrętny to jeszcze jakiś stary model i UMTS nie ma.

Data: 2014-01-15 03:44:52
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <la1grp$6ag$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

> jest tu:
> http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/hammer/myPhone-Hammer.html

Nie dość, że wstrętny to jeszcze jakiś stary model i UMTS nie ma.

Nie znasz sie, Animka.

Data: 2014-01-15 04:02:23
Autor: Titus Atomicus

On 2013-12-31 01:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> http://tugazetka.pl/find/myPhone.Hammer
> Wyglada jak klon Samsunga Solid/
> Tylko, ze nigdzie poza Biedronka nt tego telefonu nie ma nawet slowa.

No, faktycznie.
Ale dopiero niedawno uaktualnili dane i pojawilo sie troche opinii.
Z tego kilka wygladajacych na wiarygodne - zwlaszcza opinia kol. Szczypana.

Reasumujac - mozna porownac go do Solida E2370
http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/7824/4653/4251/0/

Bateria nieco mniejsza (1700 vs 2000 w E2370, z trzymaniem nie wiadomo - a to chyba kluczowe w tym porownaniu.
Podobnie jak w Solidzie ergonomia/menu kiepska.
Od Solida E2370 nieco tanszy, nieco szczelniejszy, no i ma DualSIM.

Szkoda, ze brak GPSa
Ciekawe, czy dziala zewnetrzny modul GPS przez BT.
W E-2370 - nie dzialal - jakis protokol wycieto.

Jesliby bateria trzymala porownywalnie z E2370 to naprawde ciekawa propozycja.

Data: 2014-01-15 16:52:46
Autor: zbigniew
klon Samsunga Solid w Biedronce

Jesliby bateria trzymala porownywalnie z E2370 to naprawde ciekawa
propozycja.

a ile dokładnie trzyma?, mógłbyś podać dane, rozumiem że sprawdzałeś
Z<

Data: 2014-01-15 16:54:41
Autor: zbigniew
klon Samsunga Solid w Biedronce
Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić

Data: 2014-01-15 17:07:34
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-15 16:54, zbigniew pisze:
Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie
wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić
Po to, żebyś poszedł do Biedronki. Proste.
Jeśli promocja jest prawdziwa (a nie ściemniacza), to towar jest atrakcyjny cenowo, tylko jest go mało, bo sklep do tej promocji dokłada.
A tak - pójdziesz, Szajsunga nie kupisz, ale może kupisz sobie z żalu flaszkę i już wszyscy zadowoleni! :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-15 17:15:26
Autor: zbigniew
W dniu 2014-01-15 17:07, sqlwiel pisze:
[...]

wyszedłem bez żalu i nie kupiłem nic, u mnie to nie działa
<Z

Data: 2014-01-15 18:21:30
Autor: dddddddd
W dniu 2014-01-15 17:15, zbigniew pisze:
[...]

a ja wczoraj wieczorem go kupiłem, powiedzieli że jak chcę drugi to mogą mi ściągnąć z innej stonki w pobliżu. Flaszki nie kupiłem, została ze świąt ;)

Łukasz

Data: 2014-01-16 17:24:50
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <lb6b03$g5u$2@usenet.news.interia.pl>,
 zbigniew <zbigniew@eu.uk> wrote:

Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić

Bez przesady.
W mojej Biedronce wciaz lezy.

Data: 2014-01-16 17:28:14
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <lb6asg$g5u$1@usenet.news.interia.pl>,
 zbigniew <zbigniew@eu.uk> wrote:

> Jesliby bateria trzymala porownywalnie z E2370 to naprawde ciekawa
> propozycja.

a ile dokładnie trzyma?, mógłbyś podać dane, rozumiem że sprawdzałeś

Ne wiem.
Przeciez nie bede kupowal telefonu, tylko po to, zeby sie pochwalic testem na grupie.
Tyle, ze zdaje sie wszyscy kupujacy oraz portalowi testerzy podniecaja sie sprawdzaniem jaki to mocny telefon - bo mozna nim rzucac i kopac - zamiast odniesc sie do podstawowych parametrow, tj. czasu trzymania baterii i jakosci rozmowy/

Data: 2014-01-16 18:59:21
Autor: zbigniew
W dniu 2014-01-16 17:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

byłem pewny, że wiesz ile trzyma E2370

Data: 2014-01-16 19:11:13
Autor: Titus Atomicus
klon Samsunga Solid w Biedronce
In article <lb96lr$mbp$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

> sie sprawdzaniem jaki to mocny telefon - bo mozna nim rzucac i kopac -
> zamiast odniesc sie do podstawowych parametrow, tj. czasu trzymania

A, ok.
E2370 moim przypadku do tygodnia.
W porownaniu z 3-4 dniami B2710.
Tzn. przy normalnym uzytkowaniu, bez GPSa.
Przy korzystaniu z GPSa - B2710  starcza na 1-2 dni (kilkugodzinne wycieczki z wlaczonym TrekBuddy)

klon Samsunga Solid w Biedronce