klonowanie partycji systemowej?

Data: 2013-12-02 08:08:11
Autor: Serwis
klonowanie partycji systemowej?
mam to sobie taki komputer w ktorym nie ma CD tylko 2 USB  i jest tylko dysk z jedna partycja systemowa z zainstalowaniem systemu sobie poradzilem tworzac bootowalnego pendriva z win 7 ale jakiego programu uzyc do sklonowania partycji ktory da sie zbootowac z 1 pendriva i utworzy mi klon partycji na drugim pendrivie?

Data: 2013-12-02 10:40:25
Autor: Andrzej W.
klonowanie partycji systemowej?
SystemRescueCd.