Data: 2019-02-15 13:10:19 | |
Autor: zhbick | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
Pacjent: Civic VI 1.5 V-Tec
Na zimnym silniku odpala jak z³oto. Na gor±cym silniku tak samo. Tymczasem na letnim (po krótkiej trasie, gdy nie zd±¿y siê nagrzaæ - np 2 km do sklepu) jest masakra, krêciæ trzeba dobre 10 sekund albo przy krêceniu wcisn±æ peda³ gazu. Co obstawiacie? Czujnik po³o¿enia wa³u? |
|
Data: 2019-02-15 13:20:42 | |
Autor: J.F. | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
U¿ytkownik "zhbick" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5c66ac2a$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
Pacjent: Civic VI 1.5 V-Tec Zdecydowanie nie, bo by przeciez zgasl. predzej czujnik temperatury. J. |
|
Data: 2019-02-18 11:45:48 | |
Autor: ks | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
On 2019.02.15 13:10, zhbick wrote:
Pacjent: Civic VI 1.5 V-Teca ¶mierdzi benzyn± przy odpalaniu na letnim? bo je¶li tak, to moim zdaniem wygl±da jakby go zalewa³o paliwo. Mo¿e wtryskiwacze ciekn± bo nieszczelne albo regulator ci¶nienia zepsuty i za du¿e ci¶nienie robi? pozdrawiam Krzysiek |
|
Data: 2019-02-18 12:08:05 | |
Autor: zhbick | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
U¿ytkownik "ks" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q4e2ct$rpk$1@node1.news.atman.pl...
a ¶mierdzi benzyn± przy odpalaniu na letnim? bo je¶li tak, to moim zdaniem wygl±da jakby go zalewa³o paliwo. Benzyn± nie ¶mierdzi. Je¶li przy próbie odpalenia wcisnê peda³ gazu, to odpala niemal ok (oko³o 3 sek krêcenia rozrusznikiem). Je¶li próbujê odpaliæ normalnie, to muszê krêciæ ~10 sekund jednorazowo, lub kilkakrotnie krótko (ale sumarycznie te¿ wychodzi ~10 sekund pracy rozrusznika). Po odpaleniu chodzi równo od razu na niskich obrotach, bez ich chwilowego podnoszenia (na zimnym w mro¼ne dni po odpaleniu przez jaki¶ czas jest ~1,5 tys obr) |
|
Data: 2019-02-18 13:55:54 | |
Autor: ks | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
On 2019.02.18 12:08, zhbick wrote:
U¿ytkownik "ks" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q4e2ct$rpk$1@node1.news.atman.pl... osobi¶cie obstawia³ bym jednak ciekn±ce wtryskiwacze, ale mo¿e jest w drug± stronê, czyli za ma³e ma ci¶nienie paliwa ? naci¶niêcie gazu wskazuje komputerowi na d³u¿sze otwarcie wtrysków i zaskakuje, potem w³±cza siê pompa i ju¿ ci¶nienie siê utrzymuje, ale przy starcie komputer my¶li, ¿e ma ci¶nienie, a ono mu uciek³o ? tak czy siak trzeba by pod³±czyæ miernik ci¶nienia paliwa i zobaczyæ czy spada po wy³±czeniu silnika i czy jest du¿a ró¿nica w zachowaniu na gor±co / ciep³o. Jak bêdzie bardzo spadaæ, to sprawdziæ dlaczego. Jak nie ucieka ci¶nienie, to podpi±æ komputer i zobaczyæ na temperaturê silnika, czy pokazuje z sensem (mo¿e np uszkodzony czujnik pokazuje przy 40 ¿e ma ju¿ 100?) przy okazji b³êdy odczytaæ, mo¿e co¶ jest. A mo¿e ten model po prostu tak ma? mo¿e trzeba siê skonsultowaæ na jakim¶ forum tematycznym. pozdrawiam Krzysiek |
|
Data: 2019-02-18 14:08:14 | |
Autor: zhbick | |
k³opot przy odpalaniu silnika | |
U¿ytkownik "ks" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q4ea0s$3fv$1@node1.news.atman.pl... [ciach] OK, dziêki za merytoryczne wyja¶nienie i po¶wiêcony czas! |
|