klopot z karta ASUS Radeon HD4650

Data: 2010-03-26 12:12:33
Autor: Krzysztof W.
klopot z karta ASUS Radeon HD4650
Witam

sprzęt:
MSI K8N Neo2
AMD Athlon 64 3000+
1 GB RAM
2 x HDD
1 x CDRW (sony)
1 x DVD RW (nec)
GF 4200Ti (Pixelviev) AGP 128MM
SB live 5,1
zasilacz - 350W

win XP (sp3,4 ?)

Taki problem:
Wspaniale sprzęt dzaiała, ale chciałem przyspieszyć grafikę póki jeszcze można znaleźć coś na AGP.
Znalazłem kartę (ASUS Radeon HD4650 1GB DDR2).

Odinstalowałem stare Nvidi drivery, wstawiłem nową kartę, podłączyłem dodatkowe zsilanie, zainstalowałem stery. Wyświetlanie pulpitu ok, rozdzielczość ok.

Kłopot pojawił się, że komp w odczuwalny sposób zwolnił, dłużej się odpala, przestaje działać dzwięk.
Grafika w teście 3DMark 2001 jest dwa razy wolniejsza od mojej starej karty.

Ponowne zainstalowanie starej GF i wszystko elegancko gra.

Co może być przyczyną takiego zachowania kompa ?

Krzysztof Wysocki
ArtsDesign - projektowanie graficzne
www.artsDesign.pl

Data: 2010-03-26 12:56:17
Autor: Doxent
klopot z karta ASUS Radeon HD4650

Co może być przyczyną takiego zachowania kompa ?

próbowałeś innych sterowników AMD do karty? Sterowników od Nvidii nie musisz się koniecznie pozbywać z systemu a część z nich potrzebna jest do obsługi chipsetu. Ewentualnie spróbuj podłączyć jakiś inny dysk twardy i zainstaluj system od zera z nową grafiką wgrywając przy tym wszystkie stery od chipsetu płyty głównej.

Data: 2010-03-26 13:17:06
Autor: Krzysztof W.
> [...]

próbowałeś innych sterowników AMD do karty? Sterowników od Nvidii nie musisz się koniecznie pozbywać z systemu a część z nich potrzebna jest do obsługi chipsetu. Ewentualnie spróbuj podłączyć jakiś inny dysk twardy i zainstaluj system od zera z nową grafiką wgrywając przy tym wszystkie stery od chipsetu płyty głównej.
Próbowałem z sterami dołączonymi z CD i najnowszych ze strony. Z systemu usunąłem tylko stery Nvidi display, chipset pozostał.
Co do instalowania całego systemu to wielki kłopot bo komp jest potrzebny co chwila do pracy :-((( chciałbym tego uniknąć

Dzięki z zainteresowanie