klopot z karta ASUS Radeon HD4650

Data: 2010-03-26 12:56:17
Autor: Doxent
klopot z karta ASUS Radeon HD4650

Co może być przyczyną takiego zachowania kompa ?

próbowałeś innych sterowników AMD do karty? Sterowników od Nvidii nie musisz się koniecznie pozbywać z systemu a część z nich potrzebna jest do obsługi chipsetu. Ewentualnie spróbuj podłączyć jakiś inny dysk twardy i zainstaluj system od zera z nową grafiką wgrywając przy tym wszystkie stery od chipsetu płyty głównej.

Data: 2010-03-26 13:17:06
Autor: Krzysztof W.
> [...]

próbowałeś innych sterowników AMD do karty? Sterowników od Nvidii nie musisz się koniecznie pozbywać z systemu a część z nich potrzebna jest do obsługi chipsetu. Ewentualnie spróbuj podłączyć jakiś inny dysk twardy i zainstaluj system od zera z nową grafiką wgrywając przy tym wszystkie stery od chipsetu płyty głównej.
Próbowałem z sterami dołączonymi z CD i najnowszych ze strony. Z systemu usunąłem tylko stery Nvidi display, chipset pozostał.
Co do instalowania całego systemu to wielki kłopot bo komp jest potrzebny co chwila do pracy :-((( chciałbym tego uniknąć

Dzięki z zainteresowanie
Krzysztof Wysocki
ArtsDesign - projektowanie graficzne
www.artsDesign.pl