k硂potliwy klient

Data: 2009-09-10 11:45:56
Autor: jureq
k硂potliwy klient
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:27:37 +0200, anna napisa艂(a):

Jak w zerwa膰/rozwi膮za膰/wypowiedzie膰 umow臋 na wykonanie us艂ugi. Klient
wp艂aci艂 30% zaliczki, us艂uga zosta艂a wykonana w 80%, klient jednak chce
zwrotu zaliczki.

Najpro艣ciej wykona膰 pozosta艂e 20%

Data: 2009-09-10 13:53:41
Autor: anna
k艂opotliwy klient

U偶ytkownik "jureq"

Jak w zerwa膰/rozwi膮za膰/wypowiedzie膰 umow臋 na wykonanie us艂ugi. Klient
wp艂aci艂 30% zaliczki, us艂uga zosta艂a wykonana w 80%, klient jednak chce
zwrotu zaliczki.

Najpro艣ciej wykona膰 pozosta艂e 20%

Tak, masz racj臋, tylko klient mi to uniemo偶liwia. Do wywi膮zania si臋 z umowy niezb臋dna jest wsp贸艂praca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo moich pr贸b nawi膮zania jakiego艣 kontaktu.

pozdrawiam
Anna

Data: 2009-09-10 13:57:11
Autor: spp
k艂opotliwy klient
anna pisze:

[...]

Za偶膮da膰 dopuszczenia do prac, wzi膮膰 odmow臋 na pi艣mie i pozew do S膮du - 100 %  warto艣ci rob贸t + straty spowodowane przestojem i utrat臋 kolejnych
klient贸w - pr贸bowa膰 trzeba. ;)

--
spp

Data: 2009-09-10 14:14:34
Autor: anna
k艂opotliwy klient

U偶ytkownik "spp" >
Za偶膮da膰 dopuszczenia do prac, wzi膮膰 odmow臋 na pi艣mie i do S膮du - 100 % warto艣ci rob贸t + straty spowodowane przestojem i utrat臋 kolejnych klient贸w - pr贸bowa膰 trzeba. ;)

'Dopuszczenie do prac' sprowadza si臋 w moim przypadku do spotka艅 z klientem i jej omawiania. Sytuacja wygl膮da tak, 偶e jego satysfakcjonuje to, co zosta艂o ju偶 zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile) sytuacj臋, 偶e nic nie zosta艂o zrobione, terminy s膮 nie dotrzymywane (w umowie nie ma 偶adnych termin贸w) i ponosi z tego tytu艂u horendalne straty. Dlatego chc臋 rozwi膮za膰/zerwa膰/wypowiedzie膰 (nie wiem, jak to w艂a艣ciwie okre艣li膰) t臋 umow臋.

pozdrawiam
Anna

Data: 2009-09-10 17:45:26
Autor: SQLwysyn
k艂opotliwy klient
U偶ytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:h8ar70$r91$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mo偶e wi臋cej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. R偶ni臋cie desek, sklep internetowy, hosting? Tak to mo偶emy zgadywa膰 sobie jeszcze d艂ugo.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

k硂potliwy klient