k³opotliwy klient

Data: 2009-09-15 15:18:12
Autor: kris
k³opotliwy klient

U¿ytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8anqh$4db$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

Jak w zerwaæ/rozwi±zaæ/wypowiedzieæ umowê na wykonanie us³ugi.
Klient wp³aci³ 30% zaliczki, us³uga zosta³a wykonana w 80%, klient jednak chce zwrotu zaliczki.

Us³uga wykonana w 80% to us³uga nie wykonana moim zdaniem i zaliczka powinna zostac zwrócona.
A najprosciej wykonaj us³ge do koñca.

Krzysiek

Data: 2009-09-15 15:51:11
Autor: anna
k³opotliwy klient

U¿ytkownik "kris" <

Us³uga wykonana w 80% to us³uga nie wykonana moim zdaniem i zaliczka powinna zostac zwrócona.

Te¿ mi tak powiedzia³ na ostatnim spotkaniu.

A najprosciej wykonaj us³ge do koñca.

To 80% w pe³ni go satysfakcjonuje, nie mam mo¿liwo¶ci dokoñczenia pracy, bo unika kontaktu, a w tym przypadku to tzw. 'wspó³dzia³anie' jest niezbêdne. W umowie nie ma ¿adnego terminu. Aneksu nie chcia³ podpisaæ. Jest natomiast mocno zainteresowany zwrotem zaliczki.

pozdrawiam
a.

Data: 2009-09-16 13:09:45
Autor: kris
k³opotliwy klient

U¿ytkownik "anna" <anna@anna.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8o6ns$dbm$1nemesis.news.neostrada.pl...
To 80% w pe³ni go satysfakcjonuje, nie mam mo¿liwo¶ci dokoñczenia pracy, bo unika kontaktu, a w tym przypadku to tzw. 'wspó³dzia³anie' jest niezbêdne.

Wiêc nie powinien dostac zwrotu zaliczki

Krzysiek

Data: 2009-09-16 15:01:12
Autor: konrad
k³opotliwy klient

[...]

Po prostu chce Ciê "wyrobiæ", najlepiej w jaki¶ sposób zabezpieczyæ sie i mieæ udokumentowane ¿e jeste¶ gotowa do dokoñczenia zlecenia a ¿e on Ci to umo¿liwia to ju¿ nie Twoja wina (zawsze masz podk³adkê). Np trzecia osoba bezstronna która mo¿e byæ ¶wiadkiem lub jak wcze¶niej pisa³em zorientowaæ siê prawnie, jak sie ma taka wiedzê i kogo¶ siê zaskoczy to mo¿e zmieni podej¶cie. Je¶li kontakt wystêpuje tylko przez tel to jest problem. Czas dzia³a na Twoja niekorzy¶æ.

Data: 2009-09-29 06:47:37
Autor: ania
k³opotliwy klient
konrad <konrad.grupy@gmail.com> napisa³(a):