klucz do ¶rub do tarcz

Data: 2011-08-24 13:07:16
Autor: geos
klucz do ¶rub do tarcz
widziałem w serwisie airbike na dereniowej klucz (a może odpowiednio wyprofilowany kawałek blachy), który ułatwia życie przy dokręcaniu/odkręcaniu ¶rub mocuj±cych tarcze. wkłada się go od strony ramy we wcięcia w kominkach dzięki czemu kręc±ce się w kółko lub zapieczone mocowanie puszcza w mgnieniu oka po zakręceniu ampulem lub torxem.

czy co¶ takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej pozostaje samoróbka?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-08-24 13:19:50
Autor: Fabian
klucz do ¶rub do tarcz
On 24.08.2011 13:07, geos wrote:
[...]

Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam ¶rednio ;).

Fabian.

Data: 2011-08-24 13:33:27
Autor: geos
klucz do ¶rub do tarcz
Fabian wrote:
czy co¶ takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej
pozostaje samoróbka?

Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam ¶rednio ;).

jaki masz egzemplarz? czy pomijaj±c wykonanie sprawdza się, nie odkształca itp?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-08-24 13:41:54
Autor: Fabian
klucz do ¶rub do tarcz
On 24.08.2011 13:33, geos wrote:
Fabian wrote:
[...]

Nie wiem. Na nim samym nie ma oznaczeń. Jest z grubej blachy pod koniec wygiętej pod k±tem prostym i wycięte 3 zęby. Cało¶ć jest sztywna. Niestety z do¶ć miękkiego materiału i po jakim¶ czasie musiałem poprawiać pilnikiem z±bki, bo się ¶lizgały. Ale też trochę katowałem, bo używałem samodzielnie skracanych ¶rub do blatów, które się odkręcały, więc ja je mocniej przykręcałem itd. ;) R±czka oblana jak±¶ gum±. Nie był drogi, chyba jakiej¶ marki krzak, bo nie kojarzę aby był jakiej¶ znanej marki.

Generalnie jestem zadowolony, raczej dużo się go normalnie nie używa.

Fabian.

Data: 2011-08-24 13:33:42
Autor: Krzysztof Naworyta
klucz do ¶rub do tarcz
Fabian wrote:

| Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam ¶rednio ;).

A jak to się nazywa i jak wygl±da?

--
KN
(pasjonat ¶rubkowania :)

Data: 2011-08-24 13:36:39
Autor: geos
klucz do ¶rub do tarcz
Krzysztof Naworyta wrote:
A jak to się nazywa i jak wygl±da?

w międzyczasie znalazłem, wygl±da tak:

http://www.synkros.pl/product-pol-1096-Klucz-do-tarcz-BTL-32-32L-Boldgrip.html

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-08-24 13:43:30
Autor: Fabian
klucz do ¶rub do tarcz
On 24.08.2011 13:36, geos wrote:
Krzysztof Naworyta wrote:
A jak to się nazywa i jak wygl±da?

w międzyczasie znalazłem, wygl±da tak:

http://www.synkros.pl/product-pol-1096-Klucz-do-tarcz-BTL-32-32L-Boldgrip.html

Ten na pewno jest super. ;)
http://www.rowery-rybczynski.pl/narzedzia/2071-park-tool-klucz-cnw-2.html

W końcu to park tool.

Fabian.

Data: 2011-08-24 20:48:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
klucz do ¶rub do tarcz

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:j32m1a$vvg$1news.task.gda.pl...

czy co¶ takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej pozostaje samoróbka?

Do tej pory używałem płaskiego ¶rubokręta :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-24 20:55:30
Autor: rufus
klucz do śrub do tarcz
W dniu 24.08.2011 13:07, geos pisze:
widziałem w serwisie airbike na dereniowej klucz (a może odpowiednio
wyprofilowany kawałek blachy), który ułatwia życie przy
dokręcaniu/odkręcaniu śrub mocujących tarcze. wkłada się go od strony
ramy we wcięcia w kominkach dzięki czemu kręcące się w kółko lub
zapieczone mocowanie puszcza w mgnieniu oka po zakręceniu ampulem lub
torxem.

czy coĹ› takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy teĹĽ raczej
pozostaje samorĂłbka?

pozdrawiam,
geos

Niedawno też zakupiłem jakiś taki średniej jakości ale spokojnie daje rade.
Wcześniej używałem małej zębatki ze starej kasety i nie było problemu z odkręceniem.

Data: 2011-08-25 07:15:30
Autor: mbut
klucz do śrub do tarcz
W dniu 11-08-24 20:55, rufus pisze:
[...]

Takie klucze sÄ… do kupienia w kompletach rowerowych

Data: 2011-08-29 21:22:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
klucz do ¶rub do tarcz
geos, Wed, 24 Aug 2011 13:07:16 +0200, pl.rec.rowery:
czy co¶ takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej pozostaje samoróbka?

Sprawdziłe¶ sklepy internetowe rowerowe? Kojarzę, że Cyklotur to miał.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

klucz do ¶rub do tarcz