klucz do śrub do tarcz

Data: 2011-08-24 13:19:50
Autor: Fabian
klucz do śrub do tarcz
On 24.08.2011 13:07, geos wrote:
widziałem w serwisie airbike na dereniowej klucz (a może odpowiednio
wyprofilowany kawałek blachy), który ułatwia życie przy
dokręcaniu/odkręcaniu śrub mocujących tarcze. wkłada się go od strony
ramy we wcięcia w kominkach dzięki czemu kręcące się w kółko lub
zapieczone mocowanie puszcza w mgnieniu oka po zakręceniu ampulem lub
torxem.

czy coś takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej
pozostaje samoróbka?

Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam średnio ;).

Fabian.

Data: 2011-08-24 13:33:27
Autor: geos
klucz do śrub do tarcz
Fabian wrote:
czy coś takiego jest do kupienia w przyzwoitym wykonaniu czy też raczej
pozostaje samoróbka?

Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam średnio ;).

jaki masz egzemplarz? czy pomijając wykonanie sprawdza się, nie odkształca itp?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-08-24 13:41:54
Autor: Fabian
klucz do śrub do tarcz
On 24.08.2011 13:33, geos wrote:
Fabian wrote:
[...]

Nie wiem. Na nim samym nie ma oznaczeń. Jest z grubej blachy pod koniec wygiętej pod kątem prostym i wycięte 3 zęby. Całość jest sztywna. Niestety z dość miękkiego materiału i po jakimś czasie musiałem poprawiać pilnikiem ząbki, bo się ślizgały. Ale też trochę katowałem, bo używałem samodzielnie skracanych śrub do blatów, które się odkręcały, więc ja je mocniej przykręcałem itd. ;) Rączka oblana jakąś gumą. Nie był drogi, chyba jakiejś marki krzak, bo nie kojarzę aby był jakiejś znanej marki.

Generalnie jestem zadowolony, raczej dużo się go normalnie nie używa.

Fabian.

Data: 2011-08-24 13:33:42
Autor: Krzysztof Naworyta
klucz do śrub do tarcz
Fabian wrote:

| Można kupić. Przyzwoicie wykonany pewnie też (ja mam średnio ;).

A jak to się nazywa i jak wygląda?

--
KN
(pasjonat śrubkowania :)