klucz hakowy

Data: 2009-11-16 19:19:03
Autor: Wojtek Potoczak
klucz hakowy
Chce kupic klucz hakowy i szukam namiarow na sklep, gdzie znajde taki w  dobrej cenie.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-11-16 18:41:15
Autor: jacekplacek
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Chce kupic klucz hakowy i szukam namiarow na sklep, gdzie znajde taki w  dobrej cenie.

W najlepszej cenie: za darmo. Poszperaj w piwnicy. Kiedyś dawali takie do każdego roweru. Jakby co: "Use google Luk!"

Data: 2009-11-16 19:51:59
Autor:
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Chce kupic klucz hakowy i szukam namiarow na sklep, gdzie znajde taki w  dobrej cenie.

Na przykład tutaj:

http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductTable&title=Klucz hakowy, model przegubowy&id_category=001001010
Musisz wiedzieć jaką średnice maja obsługiwać bo te rowerowe to niestety zostawiaja z zasady rany cięte :)

Data: 2009-11-17 08:41:08
Autor: Wojtek Potoczak
klucz hakowy
Dnia 16-11-2009 o 20:51:59   <divebear@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Na przykład tutaj:

http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductTable&title=Klucz  hakowy,
model przegubowy&id_category=001001010

dzieki.
Niestety tu tez maja w "polskiej" cenie, czyli ok 100 zl.
Jest to zabawne, bo w deepstopie taki klucz kosztuje 9 euro. Po raz  kolejny okazuje sie ze taniej jest kupic za granica.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-11-17 08:58:27
Autor: jacekplacek
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Dnia 16-11-2009 o 20:51:59   <divebear@gazeta.skasuj-to.pl> napisa=C5=82=
(a):

> Na przyk=C5=82ad tutaj:
>
> http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=3DshowProductTable&title=3DKluc=
z  =

> [...]

Jest to zabawne, bo w deepstopie taki klucz kosztuje 9 euro. Po raz  =

kolejny okazuje sie ze taniej jest kupic za granica.

A w tej... no... Ameryce to nawet benzyna jest tańsza.
 http://www.twenga.pl/dir-Motoryzacja,Zawieszenie-motocykla,Podwojny-klucz-
hakowy
  http://www.techman.com.pl/produkty.php?ln=pl&id=580
  http://www.nokaut.pl/szukaj/klucz-hakowy-50-mm.html

Data: 2009-11-17 11:06:57
Autor: Wojtek Potoczak
klucz hakowy
Dnia 17-11-2009 o 09:58:27  jacekplacek <jacekiala@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a)>
[...]

Swietnie. Oczywiscie doceniam chec pomocy. Tylko znajdz mi w tych linkach  klucz hakowy z bolcem, sr 35-50 za max 50 zl :-)
Tylko nie podawaj mi linka do deepstopu.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-11-17 10:56:21
Autor:
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
klucz hakowy z bolcem, sr 35-50 za max 50 zl :-)
Tylko nie podawaj mi linka do deepstopu.

Z wiertła robisz wpust klucza hakowego, ze stali wycinasz resztę, nie jest to
trudne. pozdrawiam rc

Data: 2009-11-17 16:51:22
Autor: mirek_marciniak
klucz hakowy

<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hdtvgk$8bn$1inews.gazeta.pl...
[...]

a ze śniegu lepisz bałwana...

Data: 2009-11-17 16:00:38
Autor:
klucz hakowy
mirek_marciniak <nurek4@interia.pl> napisał(a):
> Z wiertła robisz wpust klucza hakowego, ze stali wycinasz resztę, nie jest > to
> trudne.

a ze śniegu lepisz bałwana...

Wała do bałwana zrobiłeś z siebie.
Kilka lat temu R Gałach był u mnie w domu, pokazałem jemu nie jakieś AO które
zna na wylot (Mistrala rozbierałem, teraz jest w jego muzeum), lecz klucze do
ich rozbiórki. Nad Białym regulowałem AO jednemu z uczestników kluczami które
zrobiłem dawno temu.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 09:18:08
Autor: Wojtek Potoczak
klucz hakowy
Dziekuje za pomysl na zrobienie samemu klucza.
Problem tylko w tym ze aby zrobic samemu, musial bym kupic sporo innych  narzedzi :-)

Wojtek Potoczak

Data: 2009-11-18 08:27:30
Autor: jacekplacek
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Dziekuje za pomysl na zrobienie samemu klucza.
Problem tylko w tym ze aby zrobic samemu, musial bym kupic sporo innych  narzedzi :-)

Jak zwykle przesadzasz. Kawałek modeliny lub szkło i żywica: obkładasz daną rurę, czekasz aż obeschnie... Pozostaje rozciąć, wywiercić po otworku i... gotowe. Nakładasz na da daną rurę, przez otworki wtykasz bolec i kręć do woli. Powodzenia.

Data: 2009-11-18 09:53:10
Autor:
klucz hakowy
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Dziekuje za pomysl na zrobienie samemu klucza.
Problem tylko w tym ze aby zrobic samemu, musial bym kupic sporo innych  narzedzi :-)

Klucz potrzebujesz do częstych napraw, awaryjnie wystarczy wiertło o
odpowiedniej średnicy, ciasno wchodzące w otwór. Potem kawałek sznurka i
listwy, da się odkręcić. Przy luźnym wiertle zniszczymy otwór, dla precyzji (to zbyt oczywiste, ale napiszę) wtykamy część wiertła chwytaną przez futro
wiertarki, tą cylindryczną nie skrawającą.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 10:41:49
Autor: jacekplacek
klucz hakowy
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a): > Dziekuje za pomysl na zrobienie samemu klucza.
> [...]

wiertarki, tą cylindryczną nie skrawającą.

A gdzie ty wyczytałeś, że chodzi o jednorazowe, awaryjne odkręcenie? Facet szuka KLUCZA. To zbyt oczywiste, ale napiszę: szuka konkretnego narzędzia w dobrej cenie. Nie substytutu, ani metody wykonania tego narzędzia. NIE. ON SZUKA GOTOWEGO narzędzia. Gotowe, to takie, które już ktoś zrobił i mu je sprzeda lub podaruje.

Data: 2009-11-18 10:51:06
Autor:
klucz hakowy
> [...]
> A gdzie ty wyczytałeś, że chodzi o jednorazowe, awaryjne odkręcenie? Facet szuka KLUCZA. To zbyt oczywiste, ale napiszę: szuka konkretnego narzędzia w dobrej cenie. Nie substytutu, ani metody wykonania tego narzędzia. NIE. ON SZUKA GOTOWEGO narzędzia. Gotowe, to takie, które już ktoś zrobił i mu je sprzeda lub podaruje.

Na FN były wtedy 2 moderatorki też się czepiały, idź do kibla i sprawdź czy
jesteś jeszcze mężczyzną, bo gadasz tak samo jak one.

Kompozyt i stal źle z sobą współpracują to wie każdy, dlaczego głupio
radziłeś, nie znasz się na tym ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-18 15:21:24
Autor: Wojtek Potoczak
klucz hakowy
Dziekuje wszystkim za namiary na zakupy i podpowiedziane inne rozwiazania.
Zeby nie bylo kolejnej wojny - temat juz nieaktualny.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-11-17 11:49:06
Autor: ~BitPump
klucz hakowy
Chce kupic klucz hakowy i szukam namiarow na sklep, gdzie znajde taki w  dobrej cenie.

Zapytaj w darmet.com.pl

~BitPump

klucz hakowy