klucze TL-PD33 vs TL-PD63

Data: 2009-07-09 19:38:16
Autor: 0cool
klucze TL-PD33 vs TL-PD63
Witam serdecznie.

Od jakiegoś czasu jeden pedał trochę skrzypi mi po mocniejszym naciśnięciu. W moim mniemaniu trzeba go rozebrać, przeczyścić i nasmarować. Jest jednakże problem z kluczami do rozbiórki.
Model pedałów to PD-M324. W dokumentacji tech jest wyszczególniony zestaw TL-PD33 do rozbiórki jednakże nie znalazłem tego zestawu na stronach polskich sklepów, cyklotur posiada tylko TL-PD63.

Czy możecie mi polecić jakieś zastępcze które nie będą aż tak drogie ? Oraz drugie pytanie czy te pd63 będą kompatybilne do rozkręcenia pedałów ?
Dzięki.

Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-07-10 12:59:25
Autor: Tomasz Konik
klucze TL-PD33 vs TL-PD63
Tomasz, do rozkręcenia nie potrzebujesz tego zestawu. Wystarczą rurkowe - do
odkręcenia kontry i konusa, choć konus to i palcyma odkręcisz;-). Ten zestaw
jest potrzebny do montażu - do właściwego skontrowania konusa.
Pzdr;-)
Konik

--

klucze TL-PD33 vs TL-PD63