klucze rowerowe

Data: 2012-05-26 05:34:38
Autor: Wilk
klucze rowerowe
On 26 Maj, 12:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
W moim zestawie kluczy rowerowych z Decathlona mam m.in. klucz 8+10 i
14+15.

15 to jest standardowy rozmiar do pedałów. Nowsze modele pedałów
często mają alternatywę (można je odkręcić też imbusem); ale klucz
płaski oferuje większe ramię, dzięki czemu można przyłożyć większą
siłę (a pedały bardzo często lubią się zapiec). 8 i 10 to również
często spotykane nakrętki, w nowszych rowerach z reguły już nie
występują (bo są zastępowane śrubami na imbusy)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-05-26 15:14:56
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <8f66ef9a-8f9c-4c37-bc30-96ccbc87a978@j10g2000yqd.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

często spotykane nakrętki, w nowszych rowerach z reguły już nie
występują (bo są zastępowane śrubami na imbusy)

A, ok.
Ja mam troche nakretek 10.
A co do pedalow, odkrecam nastawnym...

--
TA

Data: 2012-05-26 16:01:19
Autor: jacek duma
klucze rowerowe
On 2012-05-26 15:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

A, ok.
Ja mam troche nakretek 10.
A co do pedalow, odkrecam nastawnym...

To albo masz bardzo płaski klucz nastawny, albo nietypowe pedały o szerszej śrubie.

U mnie nawet nie wchodzi zwykły klucz. Musiałem kupić rowerowy - płaski.
jd

Data: 2012-05-26 17:52:07
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <4fc0e228$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>,

On 2012-05-26 15:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

U mnie nawet nie wchodzi zwykły klucz. Musiałem kupić rowerowy - płaski.

Dziwne.
Pedaly jak pedaly. Sprawdzilem wlasnie dwa klucze jakie mam - i oba pasuja.

--
TA

Data: 2012-05-26 18:11:47
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <Titus_Atomicus-8B3BF6.17520726052012@node1.news.atman.pl>,

> [...]

Dziwne.
Pedaly jak pedaly. Sprawdzilem wlasnie dwa klucze jakie mam - i oba pasuja.

Sprawdzilem w pozostalych dwoch rowerach - tez pasuja.

--
TA

Data: 2012-05-27 11:59:43
Autor: ms.joda
klucze rowerowe
On 26 Maj, 15:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<8f66ef9a-8f9c-4c37-bc30-96ccbc87a...@j10g2000yqd.googlegroups.com>,

 Wilk <m-wo...@wp.pl> wrote:

> [...]
> często spotykane nakrętki, w nowszych rowerach z reguły już nie
> występują (bo są zastępowane śrubami na imbusy)

Co to za klucz? Mój nastawny za cholerę nie chce podejść (za
szeroki)...

Data: 2012-05-27 21:15:25
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <1b1c3f63-1dea-43a5-b6da-8d21d6e8cf95@q2g2000vbv.googlegroups.com>,
 "ms.joda" <ms.joda@gmail.com> wrote:

> [...]
> In article

> A co do pedalow, odkrecam nastawnym...

Co to za klucz? Mój nastawny za cholerę nie chce podejść (za

No mowie, normalny. Klucz jak klucz. Tzw. angielski. A w zasadzie chinczyk. Sprawdzilem dwa z trzech jakie mam w domu i oba pasuja. --
TA

klucze rowerowe