klucze rowerowe

Data: 2012-05-26 20:56:20
Autor: PeJot
klucze rowerowe
W dniu 2012-05-26 12:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
W moim zestawie kluczy rowerowych z Decathlona mam m.in. klucz 8+10 i
14+15.
Do czego to sie moze przypadac, poza 10?
Rower trekkingowy, zadnych tarczowek ani innych dziwnych wynlazkow nie
mam.

14/15 np. do osi zwykłych piast przednich, 15 do pedałów. Jak widzisz, narzędzia "wszystko w jednym" ma nijaką funkcjonalność. O cenie i jakości, np. w porównaniu z markowymi inbusami litościwie nie wspomnę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-05-27 12:52:34
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <jpr915$fna$1@inews.gazeta.pl>, PeJot <PeJot@mm.pl> wrote:

> [...]

14/15 np. do osi zwykłych piast przednich, 15 do pedałów. Jak widzisz, narzędzia "wszystko w jednym" ma nijaką funkcjonalność.

Jakie wszystkie w jednym?
Kupilem cala walizczke z zestawem narzedzi.
I dlaczefo twierdzisz ze maja niejaka funkcjonalnosc?

O cenie i jakości, np. w porównaniu z markowymi inbusami litościwie nie wspomnę.

E, ja nie narzekam.

--
TA

Data: 2012-05-27 14:13:04
Autor: PeJot
klucze rowerowe
W dniu 2012-05-27 12:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Jakie wszystkie w jednym?
Kupilem cala walizczke z zestawem narzedzi.

A pomyliło mi się  ze scyzorykiem

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem