klucze rowerowe

Data: 2012-05-27 02:26:52
Autor: mihau
klucze rowerowe
On May 26, 1:58 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

W moim zestawie kluczy rowerowych z Decathlona mam m.in. klucz 8+10 i
14+15.
Do czego to sie moze przypadac, poza 10?

Mocowanie błotnika. Tam idzie śruba z nakrętką, bo w ramie nie ma
gwintu. Śruba zazwyczaj M6, więc klucz chyba 8 (strzelam). Często też
się przydaje do bagażników.

14 to z kolei śruba trzymająca korby, przynajmniej w mocowaniu na
kwadrat. Ale musiałby to być wąski klucz nasadowy, żeby się zmieścił
do otworu.

15 to standardowy rozmiar do piast. Tylko że musiałby być płaski,
około 1mm. Do tego żeby skontrować nakrętki w piaście potrzebujesz
oczywiście dwóch niezależnych narzędzi (15+15, 15+17, 15+imbus, w
zależności od modelu) więc jeśli jest on zespolony na stałe z
pozostałymi kluczami to zapomnij ;)

--
Michał

Data: 2012-05-27 12:57:41
Autor: Titus Atomicus
klucze rowerowe
In article <753496c6-ef8e-4ed1-91a3-0e8f46167c83@c19g2000yqk.googlegroups.com>,
 mihau <michal.salaban@gmail.com> wrote:

> [...]

14 to z kolei śruba trzymająca korby, przynajmniej w mocowaniu na
kwadrat. Ale musiałby to być wąski klucz nasadowy, żeby się zmieścił
A, juz faktycznie znalazlem.
Dzieki.
Ale tylko w tylnym, bo z przodu mam juz 10 plus imbus.
Wymienie i tyl przy okazji i to juz chyba bedzie ostatnia srubka 8.

Ale zawsze woze nastawny...

--
TA

klucze rowerowe