klwitura PS/2

Data: 2009-03-14 19:51:27
Autor: zlotowinfo
klwitura PS/2
Uzytkownik "gargamel" <smerfowa@dolina.eu> napisal w wiadomosci news:gpghfv$q64$1news.wp.pl...
czesto zle mi dziala klawiatura: prestie dilc kilk klwiszy (a,z,tab,`)
albo uszkodzona jest klwitura (oddm do gwarancji) albo uszkodzony kbel (nprwie)
PS/2 to zlacze szeregowe wiec czy mozliwe jest uszkodzenie kabla tak zeby nie dzialaly tylko kilk klwiszy? czy na 100% to uszkodzenie klawiatury? (dodam ze klawiatura odlaczona po jakims czasie zaczyna dzialac, po czym znowu przestaja dzialac te same kilka klawiszy)

czasami wystarczy rozkrecic i uwazajac na sciezki skrecic na nowo
zazwyczaj sa tam wystajace prowadnice/blokady

rozkrecilem moja bo prawy alt cos nie trybil a dla polaka...
microsoft 4000+ , zanim wszystkie klawisze chodzily
rozkrecalem i skrecalem chyba z 6 razy

klwitura PS/2