koło 28' tył - szukam

Data: 2011-01-25 17:53:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
koło 28' tył - szukam
"Paweł \"sosik\" Kłos", Tue, 25 Jan 2011 17:30:08 +0100, pl.rec.rowery:
Prośba o propozycje i uwagi na co zwracać uwagę przy wyborze koła. Priorytet to wytrzymałość.
Budżet ok 200 zł.

Zaplot, obręcz i szprychy. Jeżeli nie potrafisz sam tego zrobić, to oddaj
do jakiegoś _porządnego_ serwisu. Chyba, że strzeliło coś w piaście, to
wtedy też piasta. IMO za 200zł to może być dość ciężko złożyć jakieś
"pancerne" koło, chociaż mogę się mylić.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-25 18:36:36
Autor: Paweł 'sosik' Kłos
koło 28' tył - szukam
[...]

Koło ( obręcz ) raczej nie do uratowania - w jednym miejscu ( ok 10 cm ) "dupnięte" - obręcz rozeszła się na zewnątrz i "wyprostowała się" .
Czy polecasz może jakieś konkretne obręcze ?
W Krakowie jest sporo serwisów to można zanieść do zaplecenia.

pozdrawiam
sosik

Data: 2011-01-25 19:02:02
Autor: Ignac
koło 28' tył - szukam

   Może taka Rigida ZAC 2000...mocna bo przeznaczona pod sakwy...
   a piasta dość masywna Shimano LX.

   Ignac

Data: 2011-01-25 19:11:01
Autor: Paweł 'sosik' Kłos
koło 28' tył - szukam
W dniu 2011-01-25 19:02, Ignac pisze:
Rigida ZAC 2000

Wygląda ciekawie, ale widzę, że ciężko to dostać.
pozdrawiam
sosik

Data: 2011-01-25 19:22:21
Autor: Paweł 'sosik' Kłos
koło 28' tył - szukam
W dniu 2011-01-25 19:02, Ignac pisze:
Rigida ZAC 2000

Wygląda ciekawie, ale widzę, że ciężko to dostać.
edit: znalazłem taką:
http://www.rove.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=6211&category_id=26&option=com_virtuemart
czy faktycznie jest godna polecenia ?
pozdrawiam
sosik

Data: 2011-01-25 19:31:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
koło 28' tył - szukam
Paweł 'sosik' Kłos, Tue, 25 Jan 2011 18:36:36 +0100, pl.rec.rowery:
Czy polecasz może jakieś konkretne obręcze ?

Od ponad 21000km używam Alexrims X2100 i jestem zadowolony. Tylna powoli
zmierza do wyzionięcia ducha, ale ponieważ nie mam 80 funtów na ceramika
(albo tysiąca na stalową ramę z mocowaniem do hamulca tarczowego), to na
razie na niej jeżdżę.

--
Pozdrowienia,

koło 28' tył - szukam