koło tył - słabe/dobre/lepsze ?

Data: 2015-06-15 08:19:04
Autor: qrt
koło tył - słabe/dobre/lepsze ?
Dnia Mon, 15 Jun 2015 00:34:12 +0200, RD napisał(a):

Dzi¶ usłyszałem, że to koło to tylko 50zł, więc (i tu wielokropek)

..... sam zaplot koła to 30 zł. Do tego dolicz szprychy (1zł/szt) obręcz i
piastę. Ni jak nie wyjdzie 50 zł - chyba ze chcesz kupić co¶ o podbnej jako¶ci do
tego co już masz.

Data: 2015-06-15 11:32:14
Autor: RD
koło tył - słabe/dobre/lepsze ?
W dniu 2015-06-15 o 08:19, qrt pisze:
[...]

Nie chodzi o to, aby koło kosztowało 50zł i miało takie możliwo¶ci jak obecne. Chciałbym uzyskać jak±¶ propozycję, zorientować się, czy da się co¶ z tym zrobić. Konkretn± propozycję.

Je¶li mam bazować na tym, co napisałe¶, to - jaka obręcz i jaka piasta?
Żeby było z sensem, ale jednocze¶nie nie zrujnowało budżetu.

Niestety przy szerszych obręczach będzie trzeba my¶leć o nowych oponach, co podwyższy koszt.

koło tył - słabe/dobre/lepsze ?