kołpaki suzuki

Data: 2009-12-29 13:15:44
Autor: bratPit[pr]
kołpaki suzuki

Ukradli mi kołpaki (pomimo, że miałem opaskami ściagającymi zabezpieczone). Ponieważ nie zamierzam kupowac oryginalnych kolpaków (bo mi znow ukradną) mam pytanie, czy jest jeden standard kołpaków, czy tez każdy producent/model ma inne kołpaki.
Na allegro widzę, że są takie (nieorginalne) opisane, ze pasują do suzuki, ale mnie się podobają inne.
Czy to ma jakieś znaczenie ? Czy tez obojętnie jaki kołpak (fa felge 15'' - bo takie są w suzuki splash) będzie pasował?

wbrew temu co piszą koledzy nie wszystkie wciskane spasują na daną felgę , zależy to od kształtu kołpaka i felgi, najlepiej przymierzyć,
brat

kołpaki suzuki