kołpaki suzuki

Data: 2009-12-29 13:36:23
Autor: Bydlę
kołpaki suzuki
On 2009-12-29 11:20:02 +0100, Zygmunt <mamut-1979@o2.pl> said:

Ukradli mi kołpaki (pomimo, że miałem opaskami ściagającymi zabezpieczone). Ponieważ nie zamierzam kupowac oryginalnych kolpaków (bo mi znow ukradną) mam pytanie, czy jest jeden standard kołpaków, czy tez każdy producent/model ma inne kołpaki.

Tak z ciekawości - kołpaki coś dają poza zmianą estetyki?

--
Bydlę

Data: 2009-12-29 14:10:38
Autor: Jan Kowalski
kołpaki suzuki

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hhct47$c04$2achot.icm.edu.pl...
On 2009-12-29 11:20:02 +0100, Zygmunt <mamut-1979@o2.pl> said:

[...]

To samo co zielone wentyle. Ale dają lepsze samopoczucie.

Data: 2009-12-29 15:03:06
Autor: Michał
kołpaki suzuki
Tak z ciekawości - kołpaki coś dają poza zmianą estetyki?

To samo co zielone wentyle. Ale dają lepsze samopoczucie.

Czasem coś dają :)
Założyłem jedne z najtańszych ale wyglądających dość przyzwoicie (Venus) - są ciut wypukłe i chronią wentyle przed uszkodzeniem.

Data: 2009-12-29 17:41:26
Autor: Bydlę
kołpaki suzuki
On 2009-12-29 15:03:06 +0100, Michał <mbierwia@wywalto.o2.pl> said:

[...]

OK, aluzje zrozumiałem. Dzięki!
:-)

--
Bydlę

Data: 2009-12-29 18:01:35
Autor: Michał
kołpaki suzuki
OK, aluzje zrozumiałem. Dzięki!
:-)

Ale to było bez podtekstów! :) Na serio kołpaki chronią wentyle, chociażby przed dzieciakami na podwórku - nie widzą dongla sterczącego z felgi, który aż się prosi żeby go urwać :)

Data: 2009-12-29 20:08:33
Autor: Bydlę
kołpaki suzuki
On 2009-12-29 18:01:35 +0100, Michał <mbierwia@wywalto.o2.pl> said:

[...]

Zastanawiał mnie zawsze popyt na kołpaki - przez ponad ćwierć wieku jeździłem bez nich i nigdy nie czułem się z tym źle.
(ani nic złego mnie w tym czasie nie spotkało z tego powodu)

--
Bydlę

kołpaki suzuki