kołpaki suzuki

Data: 2009-12-29 17:51:23
Autor: Arti
kołpaki suzuki

Użytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhcl4h$hrn$1@sunflower.man.poznan.pl...
Ukradli mi kołpaki (pomimo, że miałem opaskami ściagającymi zabezpieczone). Ponieważ nie zamierzam kupowac oryginalnych kolpaków (bo mi znow ukradną) mam pytanie, czy jest jeden standard kołpaków, czy tez każdy producent/model ma inne kołpaki.
Na allegro widzę, że są takie (nieorginalne) opisane, ze pasują do suzuki, ale mnie się podobają inne.
Czy to ma jakieś znaczenie ? Czy tez obojętnie jaki kołpak (fa felge 15'' - bo takie są w suzuki splash) będzie pasował?

Chyba ma.
Tak jak ktoś napisał, załóż jeden i najlepiej przejedź się kawałek. Może trafisz na taki który spokojnie utrzyma się na samochodzie. Moje zabawy z kołpakami masz poniżej
Kiedyś jak skradziono mi kołpaki (tydzień po odebraniu samochodu z salonu :() to podjechałem do sklepu (jakiś fauvert czy coś w tym stylu) i kupiłem cztery. Wracając do domu zauważyłem że jeden odlatuje na bok (po zatrzymaniu okazało się że to był już drugi). Wróciłem do sklepu i kupiłem te dwa co spadły (uznałem że jeśli dwa się trzymały to coś źle założyłem). Jak wróciłem do domu to nie miałem jednego (tego zakupionego na początku). Wsiadłem do samochodu pojechałem do sklepu i kupiłem alufelgi :) - te już mi nie odpadały.
Za jakiś czas skradziono mi też cały samochód - ale to oddzielna historia.
Teraz mam kołpaki mocowane śrubami i nic mi nie spada :)

Arti

kołpaki suzuki