kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)

Data: 2011-10-11 13:24:57
Autor: KJ Siła Słów
kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:
Jak w temacie drodzy koledzy. To nie o mnie ja tylko chciałem pomóc w
zakupie.
Budżet niestety mały. To ma być pierwszy motor, świeżo po prawku. Motor na
jeden sezon do nauki. A z kobietą jak to z kobietą motor ma był ładny,
pewnie
podkreślać kolor oczu i pasować do torebki ;)

Poka foty.

  > http://moto.allegro.pl/honda-cb-500-czarna-96r-i1866875881.html
  > http://moto.allegro.pl/kawasaki-er-5-i1845972644.html
  > http://moto.allegro.pl/gpz-500-kawasaki-i1861197633.html

nie, nie te foty.

KJ

kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)