[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.

Data: 2011-04-20 21:03:36
Autor: to
[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
begin Micha艂 Gut
ja ominalem raz rogatki ale zanim to zrobilem, wylazlem z samochodu,
wlazlem na srodek torow i wypatrywalem swiatelek z dobre pol minuty.
dopiero jak sie upewnilem to ominalem jednoczesnie sprawdzajac ponownie
podczas przejezdzania czy znaniecka mi cos sie nie pojawilo na torach.
rogatki byly uszkodzone i stalem kilka minut - gwoli wyjasnienia.

W jakim celu wypatrywa艂e艣 poci膮gu przez p贸艂 minuty stoj膮c na 艣rodku tor贸w?

Data: 2011-04-21 00:05:01
Autor: Micha艂 Gut
[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
W jakim celu wypatrywa艂e艣 poci膮gu przez p贸艂 minuty stoj膮c na 艣rodku tor贸w?

bo byla noc, wiedzialem ze czeka mnie objezdzanie polzapor a ze ja z tych paranoicznych to sprawdzalem bardzo dokladnie czy moge objechac a poza tym jak jest fefnascie swiatelek trzeba rozroznic ktore stoja a ktore sie ruszaja
moja matka i brat kiedys by zostali zdjeci na niestrzezonym przejezdzie 2 dekady temu (fart).

Data: 2011-04-21 00:31:09
Autor: to
[...]

Hm... to jak odr贸偶niasz auta z przeciwka od latarni i sygnalizacji? ;)

Data: 2011-04-21 10:52:11
Autor: Micha艂 Gut
[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
Hm... to jak odr贸偶niasz auta z przeciwka od latarni i sygnalizacji? ;)
tamto miejsce jest charakterystyczne (ulica patriotow w warszawie). sa 2 jezdnie a po srodku szeroki pas zieleni i tory. do odroznienia sa swiatla budynkow i skrzyzowania od swiatel zblizajacej sie ciuchci

[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.