kobiety krzyczały, że oni już nie oddychają

Data: 2014-05-06 16:55:21
Autor: Fritz
kobiety krzyczały, że oni już nie oddychają
~oki (15:45)

Przeprowadziłem rozmowę z mieszkanką Odessy, która przeżyła w Domu Zw. Zawodowych. Kiedy zrobię video (są sceny, które usunę ze względów etycznych) - podam je do obejrzenia. Materiał będzie na stronie From-UA. To, co jest - Prawy Sektor i "fanatyczni kibice piłkarscy", którzy wtargnęli do budynku, zabijali ludzi natychmiast, bez dyskusji. Mężczyzn zabijano na miejscu, kobiety dzielono na "tę na ch. (do gwałcenia), tę do piwnic". W piwnicach ludzi zabijano. Zaszokowało - "nie trać naboi, tak dawaj", ludzi BITO NA ŚMIERĆ, bito nawet martwych, chociaż kobiety krzyczały, że oni już nie oddychają. Broni u tych, co byli wewnątrz, nie widziałam u żadnego. Ludzi zabijano z broni palnej, którą mieli praktycznie wszyscy tych, którzy "bronili". Kobieta, mieszkanka Odessy, gotowa jest potwierdzić swoje słowa publicznie, oczywiście - boi się i oczywiście jest w szoku od tego, co przeżyła. Ale dzięki takim ludziom możemy dowiedzieć się o tym HORRORZE, który się dział w budynku, gdzie wszyscy "zmarli od uduszenia". Ja optymizmu znanego dziennikarza nie podzielam: my NIGDY tego wszystkiego nie poznamy! Tak samo, jak nie poznaliśmy wszystkich zbrodni niemieckich faszystów, gdyby oni zwyciężyli w czasie II Wojny Światowej, gdyby nie było Norymbergi, gdyby nie było sześciu milionów Żydów. Polityka - to brudy.WOLNA POLSKA.PL SA ZDJECIA

Data: 2014-05-06 17:04:46
Autor: Fritz
"Fritz" <fritz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lkat4m$gld$1speranza.aioe.org...
[...]

~jopek (15:37)

Ludzie, którzy skryli się za drzwiami na pierwszym piętrze byli atakowani przez bojówkarzy Prawego Sektora, którzy znaleźli się tam długo przed początkiem egzekucji. Na pierwszym piętrze ludzie spłonęli do kości. Najpierw przy jednym wyjściu. 0_8e26a_ffcee15_XL .potem przy wszystkich trzech (wyjściach). 144295_original .strażacy przybyli, kiedy już spłonęły nawet masywne drzwi wejściowe. 144114_original W solidnym pięciopiętrowym budynku z sufitami ok. 3 metrów odkryty ogień był jeszcze tylko w jednym gabinecie. 138801_original Kto mógł przedostać się na dach budynku administracyjnego federalnego znaczenia? Na pewno ci, którzy wcześniej dostali klucze do zamków zamykających stalowe kraty wiodące na dach. 13880a Tych bojówkarzy trzeba znaleźć. Oni mogliby opowiedzieć wiele interesującego o tym, kiedy zaczął się wcielać plan masowego zniszczenia mieszkańców Odessy i jak oni wcześniej

kobiety krzyczały, że oni już nie oddychają