kobiety na pocztówkach

Data: 2009-03-04 19:10:10
Autor: Andrzej Skibicki
kobiety na pocztówkach
Witam,

kiedyś natrafiłem w sieci na stronę z kolekcję pocztówek z kobietami. Dość
frywonymi kobietami. Czy może ktoś pamięta adres tej strony. Była to
prezentacja w flashu tak jakby książka/album z możliwością przewracania
kartek. Będę wdzięczny za nakierowanie.

--
Andrzej Skibicki www.as-art.pl

Data: 2009-03-05 07:34:45
Autor: m
kobiety na pocztówkach
Data: 2009-03-05 12:00:52
Autor: Andrzej Skibicki
kobiety na pocztówkach
Dnia Thu, 05 Mar 2009 07:34:45 +0100, m napisał(a):

http://www.pawelwojcik.com/grandfathersgirls/

Dziękuję Ci dobry człowieku. O to właśnie mi chodziło.

--
Andrzej Skibicki www.as-art.pl

Data: 2009-03-06 12:57:24
Autor: dagon0@vp.pl
kobiety na pocztówkach
On 5 Mar, 12:00, Andrzej Skibicki <a...@askibicki.com> wrote:
> [...]

>http://www.pawelwojcik.com/grandfathersgirls/

Dziękuję Ci dobry człowieku. O to właśnie mi chodziło.

To jest niewielka część , i to ta grzeczniejsza , dużej kolekcji kopii
pocztówek erotycznych z początku wieku , masowo sprzedawanych jakieś
15 lat temu w Krakowie na giełdach staroci.
pozdro Marcin

Data: 2009-03-07 10:26:04
Autor: Andrzej Skibicki
kobiety na pocztówkach
Dnia Fri, 6 Mar 2009 12:57:24 -0800 (PST), dagon0@vp.pl napisał(a):

[...]

A tego nie wiedziałem. Oj to już wyobrażam sobie te mniej grzeczne. Ale
ogólnie chodziło mi o ten specyficzny styl i klimat. Gdyby ktoś znał
jeszcze podobne kolekcje głównie portrety, akty to poproszę o linka. --
Andrzej Skibicki www.as-art.pl

Data: 2009-03-07 12:00:20
Autor: Szymon*
kobiety na pocztówkach
[...]

Na gieldach staroci jest tego zatrzesienie, w Krakowie 5-15zl sztuka.
S.

Data: 2009-03-07 07:15:06
Autor: dagon0@vp.pl
kobiety na pocztówkach
On 7 Mar, 12:00, Szymon* <szymoncNOS...@wp.pl> wrote:

> A tego nie wiedziałem. Oj to już wyobrażam sobie te mniej grzeczne. Ale
> ogólnie chodziło mi o ten specyficzny styl i klimat. Gdyby ktoś znał
> jeszcze podobne kolekcje głównie portrety, akty to poproszę o linka.

Nie wyobrażaj sobie zbyt wiele ;)
Na gieldach staroci jest tego zatrzesienie, w Krakowie 5-15zl sztuka.
S.
Tak ale głównie portrety zakładowe.
Oryginałów np aktów nie widziałem nigdy ( a troszkę się krecę) , fajny
pejzaż to duża rzadkość.
Pozdro Marcin

Data: 2009-03-08 11:00:08
Autor: Szymon*
kobiety na pocztówkach
Tak ale głównie portrety zakładowe.
Oryginałów np aktów nie widziałem nigdy ( a troszkę się krecę) , fajny

Pocztówki i zdjęcia z rozebranymi kobietami sprzed >60 lat, całe albumy, więc...:)
S.

Data: 2009-03-08 14:53:02
Autor: dagon0@vp.pl
kobiety na pocztówkach
On 8 Mar, 11:00, Szymon* <szymoncNOS...@wp.pl> wrote:
> [...]
> Oryginałów np aktów nie widziałem nigdy ( a troszkę się krecę) , fajny

Pocztówki i zdjęcia z rozebranymi kobietami sprzed >60 lat, całe albumy,

No właśnie to są reprinty z jednej serii Nie zmienionej od 15 lat
(około).
W sumie jakieś 200 fotek .
Miałem na myśli orginały.
Pozdro Marcin